היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

דיסק מופת – "אור האורות" של אהרון סגל

דיסק

אהרון סגל – אור האורות
בד"כ, שנופל בחלקי דיסק טוב, אני משתדל לסקר אותו בקצרה, וממליץ לכם לקנות, לשמוע ולהתחזק. הפעם, קיבלתי את אלבום "אור האורות" של אהרון סגל, ונדהמתי מהביצועים המעולים, ולא פחות מהסיפור שמאחורי יצירת המופת. 

אהרון סגל, 40, תושב ראשל"צ, נשוי ואב לחמישה ילדים היה בעברו חצי מהצמד Mfg (ראשי התיבות: Message From God ), הרכב טראנס מצליח שפעל בשנים 1995-2000 והוציא 4 אלבומים שחלקם אף יצאו בחו"ל וזכו להצלחה בארץ ובעולם.

מזה כ-10 שנים שהוא בתהליך של חזרה בתשובה כאשר מהתחלה התחבר לחסידות ברסלב. מורה דרכו הינו הרבשלום ארוש שליט"א וזה כבר כמה שנים שסגל עורך לו את הדיסקים של השיעורים כך שאם נתקלתם באיזה שיר או ניגון מחייך בפתיחה של אחד השיעורים רוב הסיכויים שאהרון עומד מאחריו.

אלבומו החדש 'אור האורות' נושם את מוזיקת ברסלב השמחה. האלבום נכתב עם הרבה תפילות בניסיון להעביר למאזינים קצת מאורו של רבי נחמן. כל המוזיקה באלבום הוא כתב וניגן לבד, ההקלטות לאלבום נעשו בביתו ללא מכשור אולפני מתוחכם השירה הוקלטה בחדר אקוסטי אצל חבר.
1_194582020.jpg

האלבום מתאים לקהל דתי וגם לחוזרים בתשובה שעדיין מחפשים את הצליל שאהבו, אך עם מילים "נקיות" ונגנים "כשרים". יש באלבום גם לא מעט שירים שאף מי שאינו חובש כיפה יוכל להתחבר אליהם וליהנות. חלקים נכבדים מהאלבום נכתבו על-ידי סגל בהתבודדויות, ובסך הכל הוא מסכם "האלבום הזה מהקב"ה, מהמילה הראשונה ועד התו האחרון".

מה שהפתיע אותי הוא העובדה שגם שאיני מחובר לחסידות ברסלב במתכונת הנוכחית שלה גיליתי בדיסק מספר רצועות שאינם קשורים רק למשנתו של הרבי וכל אחד יוכל להתחבר אליהם בקלות. רוב האלבום מתנגן בקצב טראנס-דאנס של שנות ה-80 אך איכותי במיוחד. גם חובבי הרוק והפופ ימצאו את מבוקשם. שימו לב במיוחד לשירים: "אור האורות", "מזמור לתודה" והביצוע המצמרר של השיר "עוז והדר לבושה".

מומלץ בחום. ניתן לרכוש אותו באינטרנט (כאן)

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad