היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

דנה מגשימה חלום

המכללה האקדמית תל-חי ביחד עם קרן קציר-רש"י פועלות לעידוד מגזר האימהות החד-הוריות להשתלב בלימודים אקדמאים ולבנות לעצמן אופק תעסוקתי יציב ומבטיח. לשם כך מציעה המכללה תכנית תמיכה מיוחדת שמטרתה לסייע לאימהות להשתלב בהצלחה בלימודי התואר הראשון.

האימהות החד הוריות תוכלנה להתקבל ללימודים בכל אחד מהחוג האקדמאים בהן הן עומדות בתנאי הקבלה ולקבל מלגת לימודים גבוהה במיוחד בסכום של עד 10,000 שקלים בשנה, מלגת דמי קיום בסכום של 6000 שקלים בשנה וסיוע לימודי והעשרה נלוות בסכום של 1000 שקלים בשנה. בנוסף לכך, זוכים ילדי האימהות החד-הוריות לקבל סטודנט חונך מטעם פר"ח. 

יוסי מלכה מנכ"ל המכללה האקדמית תל-חי: "רכישת השכלה אקדמית הינה מפתח להעצמה אישית ויציאה ממצוקה כלכלית. התוכנית המוצעת פותחת עבור האימהות הזדמנות יוצאת דופן לרכישת השכלה גבוהה לצד הצטיידות בתואר המבטיח השתלבות בתפקידים איכותיים בשוק התעסוקה".

דנה מנסה בת ה-39 מכפר סאלד, היא אם לשתי בנות, הלומדת בשנה ג' בחוג ללימודים-רב תחומיים ובחוג לשירותי אנוש ובעוד שנה תסיים את לימודי התואר הראשון אותו פרסה על פני 4 שנים. "ההחלטה ללמוד באקדמיה באה באופן ספונטני ברגע ששמעתי על התמיכה הגדולה שמעניקות המכללה וקרן רש"י. כאם חד הורית לא הייתה לי שום אפשרות, מבחינה כלכלית, להרשות לעצמי לימודים לתואר ראשון והדבר התאפשר רק בזכות העזרה והתמיכה הגדולות שאני מקבלת" אומרת דנה ומוסיפה "אין ספק, כי ההזדמנות הגדולה שנפלה בחלקי תפתח לי, עם סיום לימודי, אופציות כלכליות רבות, אך מדובר לא רק בהתפתחות כלכלית, כי אם בהתפתחות אישית וחברתית. אני נהנית מכל רגע של לימודים בקורסים המרתקים הנלמדים במכללה והלמידה כל כך מעשירה ופותחת את הראש להרבה מאוד כיוונים שמעולם לא חשבתי שאגלה בהם עניין.  אחד המסרים החשובים שאני מנסה להעביר לבנותיי הוא: תמיד אפשר להגשים את החלום שלך. הלימודים באקדמיה הוכיחו לי שבכל שלב בחיים ניתן לממש את החלום ולהגשים גם את מה שבתקופות מסוימות חשבת שאף פעם לא תוכלי להגשים".

 

 A

אולי יעניין אותך

Bottom ad