היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

דריכות לקראת רעננה…

קריית שמונה חייבת להתעורר, מעבר לדברים המקצועיים שדרושים תיקון ושיפור לפעמים לא ברור מה לא עובד בקבוצה של איזי שירצקי, ברור לכולם כי הכחולים כמובן יהיו חייבים חיזוק בחלק הקדמי של הקבוצה למועדון הצפוני פשוט אין שחקן שיבקיע וינצל את המצבים אליהם מגיעה הקבוצה, בצוות המקצועי של הקבוצה מאוכזבים מאד מיכולתו של אחמד סבע ששותף במשחק האחרון רק במחצית הראשונה והוחלף לאחר יכולת חלשה.

בכל מקרה שמו של חלוץ מכבי חיפה ווים עמאשה הוזכר בנוגע להצטרפות בינואר אבל עד אז בכר צריך לנסות לפתור את הבעיות הקיימות, נראה כי לשחקני קריית שמונה חסרה "האש בעיניים", אין שחקנים שמוכנים "להתאבד" על המגרש ולפרקים המשחק מתנהל בחוסר אנרגיות.

בשבת שחקני ק"ש יארחו את הפועל רעננה וינסו לתקן את המצב ולהשאיר את 3 הנקודות בבית, קל זה בטח לא יהיה, ברעננה מגיעים למשחק לאחר ניצחון על מכבי חיפה בתוצאה 1:0 משערו של תמיר כהן, ניצחון שהעניק להם הרבה ביטחון ובעיקר הרבה תיאבון להמשך.

מנגד קריית שמונה תהיה חייבת להתעלות על עצמה להגיע למשחק כאילו מדובר עבורה במשחק של להיות או לחדול ובעיקר לנצל את ההזדמנויות אליהם היא מגיעה.

 

שחקני ק"ש התייחסו למשחק שצפוי להם: "לא ברור מה לא עובד אצלנו, אי אפשר לשים את האצבע על נקודה אחת, אי אפשר להגיד גם שהכל בסדר כי התוצאות מדברות בעד עצמן, אנחנו לא שאננים למצב שלנו, ברור לנו שאנחנו נהיה חייבים לתקן מול רעננה, במהלך כל השבוע עבדנו קשה ואנחנו מאמינים שנגיע מוכנים ודרוכים למשחק".

אולי יעניין אותך

Bottom ad