היום ה-10 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ד"ר אביבה וייצמן-זריהן מועמדת "יוצרים מציאות חדשה" לראשות העיר. רשימת "רק"

  • מהן הסיבות שהביאו אותך להתמודד על ראשות העיר?

אביבה: "החלטתי להתמודד לראשות עקב הצטברות של סיבות ושל תחושת תסכול שלי ושל סביבתי מהמחסור בשירותים לתושב ומהיחס לתושבים. למשל- אימי חלתה ולא נמצאה לה מסגרת יום או מסגרת קבועה לתעסוקה או מגורים, כך, הבנתי שאין שירותים לגמלאים לחולים ולבני הגיל השלישי.

בני וקבוצת ילדים בכיתתו רצו ללמוד מגמה מדעית ונתקלו בסירוב של התיכון לפתוח מגמה כזו- כך, הבנתי שאין אפשרויות מספקות בחינוך.

ניגשתי למכרז שהתנהל באופן לא ראוי בעירייה, כך, הבנתי שראיית התושב והשירות לא לנגד הרשות. נתקלתי בהתנהגות מזלזלת כלפי וכלפי עובדים בעירייה גם כאלה שסיימו ויצאו מהעירייה ללא הוכרת תודה, כך, הבנתי שאין יחס ראוי לעובדים.

בכל יום אני נתקלת בערימות אשפה לא מפונות ובתשתיות לקויות ואף סכנות בטיחותיות בגנים הציבוריים, במדרכות ועוד…

נתקלתי בהתנהלות רודפנית, כך הבנתי שאני האחרונה שאתן יד לכך, וכמובן הרשימה יכולה להתארך…

מצאתי את עצמי משוחחת על 'האין' עם חברים וקרובים וסירבתי להישאר במקום המתלונן, החלטתי לעשות מעשה, לבחור ב'יש' ולקחת אחריות. לתפיסתי חייב להכניס לפוליטיקה אנשים שיביאו תרבות אחרת, מכבדת, משתפת תושבים ובוחנת את צרכיהם, יורדת לפרטים, נחושה, מחפשת מענים ומייצרת פתרונות. רק אנחנו נעשה זאת הכי טוב".

 

  • מהם שני הנושאים החשובים לדעתך, שתוכלי לקדם, אם תיבחרי לראשות העיר?

אביבה: "יש נושאים רבים לקדם, לכן ב100 ימים ראשונים נבנה תוכנית רב מערכתית חמש שנתית לקידום העיר בתחומים השונים כגון: שיפור הניקיון ותיקון התשתיות, תוכנית מערכתית תתחיל בעשייה, פשוט לדאוג לתיקונים ולניקוי הרחובות, במקביל יבנה פרויקט של חינוך לניקיון.

הרחבת היצע החינוך בעיר כדי למנוע זליגה של תלמידים טובים למערכות חינוך מחוץ לעיר.

תכנית לפיתוח התעסוקה. מעבר לצורך לייצר תעסוקה מגוונת (תיירות, סיעוד, הייטק), יש צורך לסייע לעסקים המקומיים לפרוח. לכן אייצר מפגשים עם בעלי עסקים בעיר ואבנה איתם תוכנית מערכתית למינוף העסקים".

 

  • האם יש לך קווים אדומים שלא תעברי בשום מקרה?

אביבה: "בוודאי! פוליטיקה נקיה, אמתית ואמינה ושמירה על הזכויות הבסיסיות והשירות לתושב".

 

  • בהנחה שהבחירות לראשות העיר לא יוכרעו בסיבוב הראשון, מי לדעתך יעלה לסיבוב השני?

אביבה: "אני שומעת את הציבור ויש כמיהה לשינוי. אני מאמינה שאני עולה לסיבוב שני כי הציבור רוצה ראש עיר נחושה, מקצועית רעננה ואמתית, עכשיו השאלה הגדולה מול מי? בכל מצב הסקרים מלמדים שכאשר אעלה לסיבוב שני הסיכוי הגדול ביותר לנצח הוא שלי".

 

  • מהם סיכוייך להיבחר לראשות העיר, להערכתך?

אביבה: "הנבואה ניתנה לשוטים. עם זאת אני בטוחה שבשלה השעה לשינוי אמיתי וליצירת מציאות חדשה בעיר, לכן יש סיכוי טוב".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad