היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

האור והחיוך של בית ספר מצודות

שולה בן שטרית המנהלת: איציק, היית מעמודי התווך של בית הספר, אהבת את כולם וכולם אהבו אותך, ועכשיו אינך. כואב לכולנו

בני משפחה, הרעיה שולה, הבנים והבנות, עשרות אנשי חינוך ותושבי העיר השתתפו בטקס לזיכרו של אב הבית המסור של בית ספר מצודות איציק לוי ז"ל שנפטר לפני חודש ממחלה קשה.

הטקס נערך השבוע ובמהלכו הוסר הלוט ב"גן איציק" בבי"ס "מצודות", מקום עבודתו של איציק כאב בית ב-20 שנים אחרונות. במהלך עבודתו בבי"ס הפך לדמות מרכזית בבי"ס, אהוב על כולם ואיש סודם של רבים. הוקם גן של עצי פרי לזכרו והוסר הלוט מלוח ואבן ההנצחה. לאחר מכן נערך ערב לזכרו במעמד משפחתו, ראש העיר וכל מורי "מצודות". הערב היה עוצמתי, מכובד ומאוד מרגש. איציק והחיוך בליבנו לעד! בערב הספידו המנהלת שולה בן שטרית וראש העיר הרב ניסים מלכה, זמרת אורחת- מורן מרוואני.

ראש העיר: "בשנת 2015 היה לי את הכבוד להעניק את אות העובד המצטיין של עיריית קריית שמונה לאיציק לוי, אב הבית המסור של בית הספר מצודות. הערב הזה מתקיים שנה וחצי אחרי אותו יום מרגש בו איציק לא הפסיק לחייך ולהתרגש. היום אנחנו מנציחים אותו במקום אותו כל כך אהב", אמר ראש העיר הרב ניסים מלכה.

והוסיף "כבר בכניסה לבית הספר, חסרונו של איציק היה מורגש. האיש שהיה בכל רגע נתון בכל מקום בבית הספר, איננו עוד איתנו והשאיר אותנו המומים, כואבים, עצובים, אוהבים ומתגעגעים. איציק לוי לא היה עוד עובד בעירייה אלא אחד העובדים הטובים שהעלו את קרנם של שאר עובדי הרשות. תמיד חייך, תמיד קיבל את התלמידים וההורים בסבר פנים חמות ובלב חם ואוהב, תמיד ידענו שאפשר לסמוך עליו. בחופשת הקיץ כשיצאנו לנוח ולנפוש, איציק עבד סביב השעון כדי להכין את בית הספר לתחילת שנת הלימודים. אף אחד לא ביקש ממנו זאת. הוא פשוט פעל אשר טובת הילדים וטובת בית הספר קדמו אפילו לטובתו האישית", אמר עליו ראש העיר. "אני מברך את מנהלת בית הספר שולה בן שטרית על היוזמה בעריכת ערב מכובד ומיוחד זה".

בסיום הטקס ניגשו האורחים הרבים לחנוך את גן איציק, גן שנחנך לזכרו של אב הבית האהוב.

עוד לפני מותו החליט איציק להתחיל בהקמת החורשה המיוחדת ולאחר מותו הוחלט בבית הספר לקרוא לחורשה על שמו.

רבים וטובים בעיר נרתמו לממש את ההנצחה בגן ומנהלת בית הספר שולה בן שטרית הודתה להם: משתלת "נופר", "עיצוב בשילוט", "המגרש הגדול לבנייה", "אבימור", "עיצובים-עיצוב שלטים", סאינה תעשיות, אהרון קמרי, כפיר מנופים, גילת רודה, גיא כרמלי, איציק עזריה, רוז'ה זוויגי, מורן מרוואני

בגן: ראש העיר הרב ניסים מלכה ורועי בן דוד נכדו של איציק לוי ז"ל.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad