היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

האלופה החלה במכירת המנויים

קריית שמונה ממשיכה במלוא המרץ את ההכנות לעונה הבאה, ביום רביעי הודיעו במועדון על תחילת מכירה מוקדמת של מנויים. מחירי המנויים לעונה זו- מבוגר -400 שקלים, ילד/אישה/חייל/נכה- 140 שקלים, כאשר אוהד שירכוש מנוי יקבל כרטיס חינם למשחק הגומלין של הקבוצה במוקדמות ליגת האלופות מול ז'לינה הסלובקית שייערך בקריית אליעזר.

מחירי הכרטיסים למשחק זה 40 שקלים למבוגר ו-20 שקלים לילד אישה וחייל. יחד עם זאת אוהדים יוכלו לרכוש במשחק זה ספציפית כרטיס לבימת כבוד ב-100 שקלים ואילו לבימת כבוד עליון שכולל אירוח וארוחה במתחם האח"מים 200 שקלים. את המנויים ניתן לרכוש בנקודות המכירה בעיר, מינימרקט עופר, בון בון סולימני וקפה אילן זוויגי. במועדון מקווים כי השנה ובעיקר בעקבות האליפות האחרונה הם יצליחו לשבור את שיא המנויים מהעונה הקודמת.

דובר הקבוצה עדי פרג' אמר לעיתון "חדשות הגליל": "אנו מקווים שכבר במשחק הראשון מול ז'לינה בקריית אליעזר נזכה לראות תצוגה מכובדת של קהל אוהדים שיגיע מקריית שמונה, אין ספק שהדבר יתרום המון למטרה הסופית והיא העפלה לשלב הבא".

על מחירי המנויים אמר הדובר: "למרות העונה האחרונה והתואר שהגיע בסיומה, נשארנו עדיין עם מחירי המנויים הכי זולים בליגת העל".

***

בנושא אחר בזמן שההכנות בארץ לפתיחת העונה נמשכות, שחקני הקבוצה ממשיכים בהכנות אינטנסיביות למשחק המוקדמות בליגת האלופות, הכחולים ששוהים בעיירה מירלו בהולנד מקיימים כמעט בכל יום שני אימונים אינטנסיביים שכוללים עבודה מאומצת בעיקר על נושא הכושר הגופני על מנת להכשיר אותם לכושר משחק מלא, בתוך כך בצוות המקצועי של הקבוצה מקווים כי הבלם איתן טיבי יחלים מהפציעה ברגלו ממנה הוא סובל ויוכל להיות כשיר ולהיכלל בסגל למשחק. שחקני הקבוצה סיפרו לעיתון "חדשות הגליל": "אנחנו עובדים מאד קשה אבל בהחלט מרוצים מהקצב, יש לנו משימה לעמוד בה ואין זמן לנוח, ההכנה הזאת של כולנו ביחד חשובה מאד לקראת המשחק מול ז'לינה ואנחנו מקווים לא לאכזב את קהל האוהדים שלנו".

***

למרות הפרסומים השונים כי קבוצת סנטאנדר ליאז' מעוניינת במגן הימני אלעד גבאי ואף תשלח נציגים לעקוב אחריו במחנה האימונים בהולנד, בקבוצה הבהירו כי עד כה לא התקבלה שום פנייה רשמית במשרדי המועדון בנוגע למגן ולכן כעת אין למה להתייחס לנושא. בתוך כך בקבוצה עדיין ממשיכים בחיפושים קדחתניים אחר חלוץ זר בתקווה שכבר לפני המשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות הם יצליחו להנחית שחקן חיזוק נוסף.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad