היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

האם סוף העולם יהיה ב-2012?

 

מי שיחפש בגוגל "סוף העולם 2012" יוכל למצוא לא פחות מעשרה אתרי אינטרנט שמוקדשים במלואם לנבואות והוכחות כי השנה האזרחית שנכנסה בשבוע שעבר לחיינו, היא האחרונה בלוח הקלנדרי וכי העולם במתכונתו הנוכחית מגיע אוטוטו לקיצו.

קצת מצחיק לגלות שההתבססות על הקונספירציה הזאת נלקחה ממקורות עתיקים שאינם התיימרו לחזות את העתיד, אלא התפרשו ע"י בני האדם בשנים האחרונות, ולהבדיל מנבואות שכתובות בתנ"ך אין להם כל ביסוס מדעי, רוחני או מציאותי.
מי שהתחילו את חרושת הנבואות האלה הם שבט בני המאיה, שתרבותם קיימת רק בשרידים ארכיאולוגיים ותרבותיים. אחד הדברים ששרדו את תקופתם הוא לוח השנה המורכב והייחודי שלהם, שמורכב ממספר מחזורים, שהארוך בהם מסתיים ככל הנראה ב-21 לדצמבר 2012, והוא מוגדר על ידי בני המאיה כיום הלידה מחדש. את הדרך מכאן סללו בני האדם כשקישרו את זה לסוף העולם, שכן לוח השנה שהסתיים אינו מדבר על סוף העולם או משהו כזה ובנוסף אותו לוח שנה לא התיימר לעולם לחזות את העתיד או להתעסק בנבואות.
אותו שבט אגב, מתוך אמונה באלים שלהם, היו רוצחים עשרות אלפים קורבנות אדם בכל שנה (20 עד 84 אלף קורבנות בשנה – לפי ויקיפידיה) על ידי שליפת לבו הפועם של קורבן האדם והכנסתו לכד כמנחה לאל השמש. אל שבט נבואת השבט מצטרפים גם נוטרדאמוס (שחי לפני 500 שנים) שחלק מנבואותיו, כך מספרים מאמיניו, עוסקות בתקופה שבין השנים 2003-2022; ההיפיקבוצה של אינדיאנים החיים בצפון מזרח קרוליינה בארה"ב, שבט הזולו ועוד שאר עובדי אלילים, כוכבים ומזלות. ואפילו לנו היהודים יש נציג שמשתתף בסימפוזיון העגום הזה, תיאודור (תדי) נויבירט, מחבר הספר "21.12.2012 – סוף העולם או התחלה חדשה".

 

החיים כסרט הוליוודי

בני האדם בטבעם אוהבים נבואות, מיסטיקה והבטחות. אחרי הכל, מי לא רוצה לדעת מה יקרה מחר (אנשים קוראים עיתונים עם חדשות של אתמול, אז בטח מסוקרנים לגבי מחר). מכל מקום, בשנים האחרונות העולם שבע מהבטחות

אולי יעניין אותך

Bottom ad