היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

הבריכה העירונית תיפתח ערב חג שבועות

הבריכה, שעברה מתיחת פנים משמעותית בשנה שעברה ואף אירחה את משחקי המכבייה לנוער שנערכו לראשונה בקריית שמונה, עברה לאחרונה שדרוג נוסף כאשר השבוע הסתיימו עבודות שדרוג המלתחות והשירותים, לאחר שראש העיר ניסים מלכה הצליח לגייס לצורך כך סכום של כ-750 אלף שקלים מנוחי דנקנר וקבוצת IDB.

כזכור, מועצת העיר הטילה את משימת הפעלת הבריכה על החברה הכלכלית של קריית שמונה וסמכה את ידיה שהחברה תפעיל את הבריכה בצורה המיטבית למען תושבי העיר. בחברה הכלכלית אמרו השבוע כי הדגש השנה יינתן בנושא הבטיחות, החזות והשירות, כך שהבריכה תהפוך לבריכה מובילה בצפון.

מכירת המנויים כבר החלה והמחיר האטרקטיבי גרם להתנפלות על המנויים. בחברה הכלכלית לא הזניחו את הנכים והגמלאים ובהוראת יו"ר החברה, ראש העיר ניסים מלכה, השנה יינתנו הנחות לסקטורים אלה.

עוד יצוין כי הבריכה נגישה לנכים והושקעו בה עשרות אלפי שקלים ע"מ לאפשר גם לנכים ליהנות משירותי בריכה ברמה מתקדמת. 

ראש העיר ניסים מלכה הודה לכל מי שעמל כדי להעניק לציבור מתקן איכותי וראוי. "עשינו את הכל כדי שתושבי העיר ייהנו ממתקן מיוחד. אני מזמין את התושבים להגיע לבריכה וליהנות מהשירותים שמציעה  הבריכה".

מנהל הפרויקטים בחברה הכלכלית, אורן ירמיהו קורא לתושבי העיר שטרם רכשו מנוי להקדים ולעשות זאת לפני מועד פתיחת הבריכה ע"מ שיוכלו ליהנות ממחירו הנמוך של המנוי מהיום הראשון.

לבקשת הציבור, השחיות הליליות יימשכו בימי הקיץ. במהלך חודש יוני תפעיל הבריכה שחייה לילית אחת ובחודשים יולי אוגוסט יתוסף ערב נוסף שיוקדש לשחייה לילית.

מנכ"ל החברה הכלכלית דני קדוש אמר: "אנחנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים ע"מ להפוך את הבריכה העירונית לאטרקציה ייחודית בגליל. בימים אלה השלמנו את קליטתו של צוות הבריכה וזאת לאחר שמונה לבריכה מנהל בעל ניסיון עשיר וכולנו תקווה כי תושבי קריית שמונה יידעו להפיק את המרב מהבריכה, זאת לצד שמירה על כללי הבטיחות והסדר במקום".

בתמונה: ראש העיר על רקע הבריכה השבוע.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad