היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

הדרך לאירופה עוברת בכרמל

כמה שמחה השתחררה בשבת האחרונה לאחר הניצחון על הפועל באר שבע, אותן 3 נקודות שהעניקו לק"ש את המקום בפלייאוף העליון וסיפוק גדול ברגעים אלו של העונה. אך הכחולים של רן בן שמעון לא מסתפקים רק בזה ובצדק, כעת אפשר לסמן את המטרה החדשה  א-י-ר-ו-פ-ה.

רק נקודה אחת מפרידה בין מכבי ת"א שנמצאת במקום השלישי לבין המועדון הצפוני, ובקריה מלאים באנרגיות לקראת היעד החדש, אך עוד לפני שיתחילו לארוז את המזוודות יהיה עליהם לעבור לא מעט מכשולים בדרך, אחד מרכזי הוא המשחק מול מכבי חיפה ביום שני.

מוליכת הטבלה מגיעה למשחק עם המון לחץ על הכתפיים ועם סגל חסר בשל לא מעט שחקנים פצועים, אך בכל זאת בחדר ההלבשה של אלישע לוי מדברים רק על ניצחון, מעבר ל-3 הנקודות, ניצחון מול ק"ש יעניק לירוקים את יתרון הביתיות מול הפועל ת"א במשחקי הפלייאוף ואת זה בכרמל לא רוצים לפספס בשום מצב.

בקריית אליעזר מצפים לאצטדיון מלא ולדחיפה עצומה מהקהל הירוק מה שבטח לא יועיל לק"ש, מהפן המקצועי יחסרו לאלישע לוי הקשר המצוין עידן ורד שסובל ממתיחה בשריר וייעדר, והחלוץ ולדמירדאבשיווילי שככל הנראה גם ייאלץ להחמיץ את המשחק בעקבות מתיחה וכאבים בגב. מנגד השניים שצפויים לחזור לסגל הוא הקפטן יניב קטן שאומנם לא נראה כי יפתח ב-11 אך יכול להיות שייטול חלק במחצית השנייה של המשחק, כשגם הקשר ג'ון קולמה התאושש מהפציעה ויהיה כשיר למשחק.

מהצד השני מאמן הכחולים רן בן שמעון תדרך את שחקניו לשמור על המומנטום החיובי בו הם נמצאים ולהמשיך באותה יכולת כמו במשחקים האחרונים, בנוסף הזהיר המאמן את שחקניו מהמהירות של שחקני חיפה בחלק הקדמי ותרגל איתם במהלך השבוע לפני המשחק הנעת כדור מהירה ומסודרת. גם בן שמעון לא מגיע למשחק בסגל מלא כשהחלוץ המצוין שמעון אבוחצירא ימשיך להיעדר מכיוון שעוד לא החלים מהפציעה שכרגע נראית קצת יותר חמורה ממה שחשבו בתחילה. נכון לרגע זה נראה כי הוא לא יהיה כשיר לחלוטין גם למשחק הבא, שחקן נוסף שלא ייטול חלק במשחק הוא המגן השמאלי אורי שטרית שבאמתחתו חמישה כרטיסים צהובים, מי שצפוי למלא את מקומו הוא הבלם איתן טיבי שנראה כי יוסט לתפקיד המגן ויניב לביא ישוב להרכב כבלם. בחוד צפויים להמשיך לפתוח וויאם עמאשה וברק בדש שנמצאים בכושר משחק מצוין.

אתמול בלילה נפטרה סבתו של חלוץ הקבוצה וויאם עמאשה, והיה חשש כי לא ישחק. דובר הקבוצה, עדי פרג' מסר לכתבנו אבירם זרח כי למרות שמקרה הוא צפוי להכלל בסגל

אולי יעניין אותך

Bottom ad