היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ההכנות ממשיכות

ביום שלישי האחרון המריאה קריית שמונה להולנד למחנה אימונים בן עשרה ימים בעיירה ההולנדית מירלו שם היא מקיימת בכל שנה את מחנה ההכנה המסורתי.

12 שחקנים חדשים נוספו לקבוצה הצפונית מה שאומר שיש לברק בכר בהחלט לא מעט עבודה על הקניית שיטת המשחק, הציפיות שלו מהשחקנים, ובעיקר על תיאום וגיבוש של הקבוצה החדשה.

בקריית שמונה מרוצים בשלב זה מהיכולת של מינדאוגאס פאנקה וקאסיו פרננדס שמרשימים באימונים עד כה. גם תמיר כחלון מפגין יכולת מצוינת ובמועדון מאמינים שהוא יהיה מהשחקנים המרכזיים בעונה הקרובה.

הקפטן שיר צדק התייחס למחנה האימונים שמצפה להם: יש לנו המון שחקנים חדשים, המועדון החליט לרענן את השורות ואנחנו רק בהתחלה, יש לנו עוד המון עבודה אבל יש כאן הרבה רצון להצליח. המחנה הראשון בקיסריה עסק בעיקר בכושר גופני והמחנה הזה הוא יותר בשביל להעמיד את הקבוצה ושברק יסביר לנו מה הוא רוצה מאיתנו על המגרש".

בנוסף עירוני קריית שמונה ניצחה ביום שישי האחרון את הפועל עפולה מהליגה הלאומית 1:3 במשחק האימון השני של הקבוצה. קריית שמונה נראתה טוב יותר מאשר במשחק מול בני סכנין ופתחה את המשחק טוב משער של תמיר כחלון. עוד במחצית הראשונה החמיץ דארקו טאסבסקי כדור עונשין מ-11 מטר. במחצית השנייה הכפיל את התוצאה אחמד עאבד וברק בדש שחזר לקבוצה מבוורן הבלגית, כבש את השלישי ורשם שער בכורה העונה.

בדקות הסיום הצליחה עפולה לצמק. בקרית שמונה הביעו שביעות רצון מהזרים מינדאוגאס פאנקה וקאסיו פרננדס, שהציגו יכולת טובה. משה אבוטבול לא שותף בשל מתיחה בשריר, וגם אחמד סבע נעדר מהמשחק.

 

ברק בכר אמר בסיום המשחק: "הפעם זה כבר נראה הרבה יותר טוב, אבל יש עוד הרבה דברים שנצטרך לעבוד עליהם בהמשך".


מסתמן: ליגת העל לא תיפתח במועד

הימים האחרונים בכדורגל הישראלי היו עמוסים בפגישות, וועדות, ראיונות וניסיונות גישור ובעצם הכניסו אות הכדורגל לסוג של מלכוד. אינטרסים שונים ורבים נמצאים באוויר ובסופו של דבר, הבשורה שעלולה לצאת מכך היא דחייה בלתי מוגבלת בזמן של ליגת העל.

השורה התחתונה היא שהטוטו אינו מוכן לחתום על הסכם שיווקי חדש עם ראשי הקבוצות, אם ההתאחדות לכדורגל לא תיישם את החלטות ועדת זליכה.

לימור לבנת שהקימה את וועדת זליכה התייחסה לנושא במסיבת עיתונאים שכינסה: "הרעיון הוא שאף אחד לא יצטרך להיות תלוי במרכזים ובהתאחדות", אמרה השרה, "הכסף יגיע לפי התיקון לחוק ישירות לקבוצות. במה שנוגע להתאחדות ולמבנה ההתאחדות, קובעים שני דוחות באופן החד והברור ביותר שיו"ר ההתאחדות לכדורגל צריך להיות אדם שאין לו כל זיקה וניגודי עניינים, ושדרך בחירתו לא יכולה להיות כפי שהיא כרגע. אני מאמצת את ההמלצה הזו. ההתאחדות צריכה להחליט, בין אם היא בוחרת שהדרך החדשה תיעשה על פי ועדת כהן, שהיא עצמה מינתה, או על פי זליכה. לא זה נעשה ולא זה נעשה".

בכל מקרה כעת נעשים ניסיונות לגשר על הפערים בין הטוטו לנציגי המנהלת וראשי קבוצות ליגת העל, יו"ר הטוטו צחי פישביין חשף ביום חמישי האחרון כי "עד חודש ינואר לא יהיה הסכם חתום בין הצדדים". אחת האפשרויות כתוצאה מהמחלוקת בין הטוטו להתאחדות היא שליגת העל לא תוכל להיפתח במועדה המתוכנן בסוף אוגוסט. פישביין אומר את הדברים על רקע ההתנגדות לכאורה לאמץ את המלצות ועדת זליכה ודודי כהן בעניין הליך בחירת היו"ר ונושא השקיפות הניהולית בהתאחדות לכדורגל, שגררה ביקורת רבה בדו"ח זליכה.

הטוטו, שהיה מצוי בהסכם שיווקי עם הליגה בשנים האחרונות, חבר לשרת הספורט, לימור לבנת ולוועדה שהקימה ואינו מוכן להמשיך את ההסכם ללא יישום מיידי של ועדת זליכה שכוללת כמובן גם דרישה להחליף את אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל, מה שעשוי לגרום לדחיית הליגה.

 

לכן קשה לדעת כרגע אם הליגה אכן תיפתח במועדה, בכל מקרה לנושא שני צדדים, אף אחד לא מעוניין שהליגה תידחה וכולם רוצים לראות אותה נפתחת בזמן, מצד שני ייתכן שדווקא השבתת הליגה תביא לבסוף ליישום מסקנות וועדת זליכה שאמורה להועיל לכדורגל הישראלי בטווח הקרוב והרחוק. 


בקטנה…

·       לא באמת יכולנו להתעלם מהתמונה ההורסת של שני הקטנים, למרות שאבוחצירא לובש כבר את המדים הירוקים ובדש חזר ללבוש את המדים הכחולים היריבות היא ספורטיבית בלבד ולראיה שני היורשים ליאו בדש וירין אבוחצירא שנפגשו לערב כיפי בג'ימבוליאו ומתעדכנים על כוס פטל בשינויים, תודו שהם מתוקים!

·       את זה שאדריאן רוצ'ט אבא למופת אנחנו כבר יודעים, אז בשבוע האחרון הוא לקח את הנסיכה אריאל ליורו פארק ליהנות מהמתקנים, האמת לפי התמונה נראה שהוא חזר לילדות ונהנה לא פחות ממנה.

 

·       כמה שהתגעגענו לזוג ההורס הזה, סנדי וגיא חיימוב חזרו לנוף העיר הצפונית ולנו זה בהחלט עשה חשק להביא לכם תמונה של השניים, סתם כי בא לנו לפרגן.

אולי יעניין אותך

Bottom ad