היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

"החיבור עם המפעלים יסייע לחיזוקה של העיר"

 

אחרי שסיים ראש העיר לייצב את הקואליציה שלו בבחירת שני סגנים, הוא התפנה השבוע לבקר במפעלים ובין הייתה להיות מבשר טוב למחפשי עבודה בתחום.

במפעל אלביט המעסיק 160 עובדים נפגש עם המנכ"ל ושמע על התוכניות של המפעל להרחיבו בעתיד. המנכ"ל ירח קלכמן אמר לראש העיר "אני מוכן לקלוט הנדסאים שסיימו את לימודי האלקטרוניקה לעבודה מיידית ובשכר הולם. אבל, קיים מחסור בהנדסאים", הוא אמר. ראש העיר הרים את הכפפה ואמר שהוא מוכן להיות שליח מצווה ולהעביר את הידיעה להנדסאים.

בחברת bmc מועסקים 170 עובדים, 25% מהם תושבי קריית שמונה ועוד 45% תושבי הגליל. "האינטרס שלנו הוא להחזיר את המוחות הביתה לצפון", אמר מנכ"ל החברה עופר מורן שציין בסיפוק כי מדי שנה החברה גודלת וקולטת עובדים נוספים. "בשנת 2003 עבדו בחברה 25 עובדים היום כבר עברנו את ה-170 עובדים", ציין המנכ"ל.

המפעל השלישי בו ביקר ראש העיר היה מפעל לייף או בשמו הקודם אתרוג. בשנים האחרונות שכן המפעל בגן התעשייה תל חי ובימים אלו עבר לאזור התעשייה הצפוני בקריית שמונה. המפעל מעסיק 46 עובדים. שליש מהם מקריית שמונה והשאר מהאזור. 40% מהעובדים הינם אקדמאיים. ביום שני הקרוב ייחנך המפעל במעמד שר התמ"ת בנימין בן אליעזר וראש העיר.

בתום הביקור אמר ראש העיר למנהלי המפעלים: "התושבים שלנו איכותיים עם מוסר עבודה גבוה וחשוב מאוד לטפח אותם כדי שירגישו טוב במקום עבודתם".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad