היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

היום ב- 19:30: מתארחים באשקלון

 

בקריית שמונה נמצאים בעיצומן של ההכנות לקראת משחק החוץ המאתגר מול הפועל אשקלון, תוך ציפייה לחזור עם 3 נקודות יקרות לצפון. חניכיו של רן בן שמעון מקווים למחוק מהזיכרון שלהם ושל קהל האוהדים את ההפסד האחרון והיכולת המבישה מול הפועל חיפה ויודעים שרק ניצחון יצליח לעשות זאת.

אשקלון שנמצאת בפלייאוף התחתון מגיעה לאחר שני הפסדים רצופים לבני יהודה והפועל עכו שהורידו אותה למקום ה-13 בטבלת ליגת העל. חניכיו של גיא עזורי סובלים מחוסר יציבות ונדמה כי הביטחון של הקבוצה הדרומית יורד ממשחק למשחק, למרות יכולת לא רעה לפרקים השחקנים לא משכילים לתרגם אותה לשערים ובלא מעט משחקים הם יורדים מהדשא עם תחושת פספוס שבהחלט היה אפשר לעשות יותר. יחד עם זאת צריך לזכור שכרגע אשקלון נמצאת בתקופה שהיא נלחמת על חייה בליגה בכדי להתרומם מהפלייאוף התחתון ולא להיקלע לבוץ של מבחני הירידה בסוף העונה, לכן צפוי לק"ש משחק לא פשוט בכלל מול חבורה שתנסה להילחם בשיניים על כל נקודה.

מנגד החבורה של איזי שרצקי רוצה לחזור להדביק את הפער מהמקום ה-3 בו נמצאת מכבי ת"א ולשם כך היא תהיה חייבת לחזור עם ניצחון. במועדון ינסו לתקן את הנזק מההפסד להפועל חיפה ולשחזר את היכולת הטובה שהייתה עד לפני המשחק הזה. מעבר לכך יהיה זה משחקה הראשון של הקבוצה ללא הקשר המוכשר אלרואי כהן שחתם בהפועל ת"א, אך מהצד השני עם חיזוק נוסף בעמדת הבלם בדמותו של הרכש החדש איתן טיבי.

מהצד המקצועי, בן שמעון צפוי להמשיך לתת את הקרדיט בשער לגיא חיימוב שלמרות שלושת השערים שספג מול הפועל חיפה, לא היה אשם באף אחד מהשערים שהובקעו ואף הציל את הקבוצה מהפסד גדול יותר. בהגנה נראה כי הבלם הוותיק סאלח חסארמה יאבד את ההרכב הראשון בשל היכולת הבינונית שלו בשני המשחקים האחרונים ולא מן הנמנע שנראה את איתן טיבי בהופעת בכורה. בנוסף למאמן צפוי כאב ראש חיובי בנוגע להתקפה כאשר ההתלבטות העיקרית היא מי יתפוס את המקום לצד שמעון אבוחצירא, ברק בדש או שלומי אביסדריס, כאשר גם וויאם עמאשה ערך השבוע אימונים מלאים וייתכן כי יקבל דקות ראשונות לאחר הפציעה הממושכת.

יניב לביא: "היה לנו יום חלש מול הפועל חיפה, חייבים להגיע מוכנים לאשקלון"

בלמה הוותיק של הקבוצה יניב לביא ניסה להסביר את היכולת הגרועה בהפסד להפועל חיפה כשאמר: "בדיעבד אפשר לתרץ את ההפסד בהרבה הסברים, אבל שום דבר לא יתקבל. היה לנו יום חלש מאד, הפועל חיפה באו מוכנים והצליחו להפתיע אותנו, אבל זה הכדורגל וממשיכים הלאה".


 

אולי יעניין אותך

Bottom ad