היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

היום ב-19:30 קריית שמונה תארח את בית"ר ירושלים

קריית שמונה נמצאת בתקופה מצוינת ובמומנטום חיובי בזה אין ספק, אך אחד המבחנים הקשים ביותר שלה צפוי מחר מול הצהובים מהבירה שיתארחו באצטדיון העירוני.

אם לציין את העובדות לכחולים של ברק בכר יש הרבה יותר מה להפסיד מבית"ר ירושלים, הקבוצה הצפונית מאיישת את המקום השלישי בטבלת הליגה ועל כתפיה מוטלת האחריות לשמור עליו. כמובן שהישארות במקום השלישי וצבירת מספר רב של נקודות עד למשחקי הפלייאוף תסייע לקריית שמונה לזכות בכרטיס הכניסה הנחשק לאירופה.

מהצד השני גם בבית"ר ירושלים מגיעים עם ביטחון למשחק לאחר שבמחזור האחרון גברו 1:0 על מכבי חיפה וקיבלו קצת רוח גבית, עדיין בית"ר של השנה היא כמובן קבוצה מאד בינונית וחלשה, אך נראה שכבר מתחילים לראות את ניצני השינוי שרוני לוי מנחיל לצהובים.

כחלק מההכנות למשחק יצאה הקבוצה לערב גיבוש בחמת גדר שכלל טיפולים לשחקנים וארוחת ערב, מהפן המקצועי נראה כי עדיין בכר לא גיבש את ה-11 הסופיים שיפתחו במשחק, חזרתם של הפצועים והיכולת הטובה שהם מציגים באימונים כמו כן יכולתו של החלוץ וויאםעמאשה גורמים לבכר כאב ראש לא קטן בנוגע לתמונת ההרכב הסופית.

 


רועי קהת: "מול בית"ר זה תמיד משחק קשה"

קשרה של קריית שמונה אומנם הגיע רק בחלון ההעברות אך נדמה שהיה פה מאז ומעולם, קהת משתלב יפה בנוף הצפוני, התחבר מיד לשחקנים בחדר ההלבשה ובעיקר תפס מקום בהרכב של ברק בכר.

הקשר התייחס לניצחון על רעננה במחזור האחרון: "במחצית השנייה הם הגיעו למצבים אבל למזלנו הם לא ניצלו אותם וידענו לכבוש את השער השני ולגמור את המשחק, ברק אמר לנו בהפסקה שאנחנו צריכים לשחק טוב יותר ולשמור גם על התוצאה ואני שמח שעשינו את זה"

למרות העובדה שקריית שמונה נמצאת במקום השלישי קהת עדיין נשאר עם רגליים על הקרקעי: "יש עוד ארבעה משחקים ואנחנו רוצים להבטיח את מקומנו בפלייאוף העליון ורק אחרי זה נדבר על אירופה".

על המשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים אמר הקשר: "מול בית"ר זה תמיד משחק קשה. מדובר בקבוצה גדולה עם קהל מדהים. נקווה שהקהל שלנו ידחוף אותנו וננצ 

אולי יעניין אותך

Bottom ad