היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

הכרת הטוב

בימים האחרונים נפרדה מערכת החינוך בקריית שמונה מראש העיר הרב ניסים מלכה והממונה על החינוך הרצל בן אשר.

באירוע שארגנו מנהלות בתי הספר בעיר השבוע, הן הודו לראש העיר על עשר השנים בהן היה ראש עיר והוביל את מערכת החינוך.

המנהלות, כל אחת ואחת הודתה במילים חמות ומרגשות לראש העיר על שהתווה דרך והוביל את החינוך בעיר להצלחות חסרות תקדים בהישגים, מצוינות והשקעה  בכל התחומים.

המנהלות חזרו וציינו את האוזן הקשבת, הדלת הפתוחה, התקציבים הבלתי נדלים וחדוות היצירה שהשרה ראש העיר הרב ניסים מלכה בעבודת הצוותים השונים.

"היית לנו אבא ומורה דרך, משענת וגב לעבודתנו הלא הקלה בחינוך.

אנחנו יודעות להוקיר ולהעריך את כל מה שתרמת במהלך עשר השנים שאתה בתפקיד, ואת זה לא נשכח לעולם", אמרו המנהלות.

באותו מפגש הודה גם הממונה על תיק החינוך הרצל בן אשר לראש העיר הרב ניסים מלכה במילים חמות "לא תמיד עמדנו באותו צד של המתרס. הייתי ממבקריך החריפים בקדנציה הראשונה שלך, ואת הקדנציה השנייה התחלנו כאשר אנחנו שוב משני צידי המתרס. אולם, מהרגע שהצטרפתי לקואליציה שהקמת והפקדת בידיי את תיק החינוך, הדברים השתנו. בהובלתך, הבאתי לידי ביטוי את החזון והתוכניות בכל התחומים. גיבית אותי ותמכת בי לאורך כל הדרך, באמת ובאמונה. כשני אנשי חינוך וותיקים, הבנּו האחד את רעהו, ופשוט עבדנו במרץ לאורך חמש שנים נפלאות.

שיתוף הפעולה בינינו, בין מנהלות בתי הספר, מנהלת אגף החינוך סיגל כהן ואחרים, תרמו תרומה מכרעת להצלחת המערכת, ועל כל זאת תודתי".

הרב ניסים מלכה הודה בהתרגשות לנוכחים על הדברים החמים שאמרו "הפתעתם אותי. לא ציפיתי לזה. כנראה שבכל זאת יש מי שמוקיר את העשייה שלי בעיר. הייתה לי זכות גדולה לעמוד בראשות העיר ולהוביל את העשייה החינוכית לאורך עשר שנים. אתם תפארת וראש להישגים המיוחדים של קריית שמונה בחינוך, והעובדה שאנחנו נמצאים בצמרת החינוך של ישראל, אינה מובנת מאליה. הוכחנו, שיחד וללא אגו העבודה נעשית במיטבה. אני מודה לסיגל כהן על המקצועיות והובלת אגף החינוך, למנהלות הנפלאות, כל אחת ואחת באופן אישי, להרצל בן אשר שותפי בחמש השנים האחרונות ולכל מי שהניח אבן ומדרגה במעלה הדרך אל הפסגה ואל המצוינות. שימרו על עצמכן והמשיכו את עבודת הקודש למען ילדי קריית שמונה", אמר ראש העיר.

בסיום המפגש הגישה מנהלת מצודות שולה בן שטרית, בשם המנהלות תמונה הוקרה לראש העיר.

בתמונה: ראש העיר וצוות החינוך העירוני.

אולי יעניין אותך

Bottom ad