היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

המבחן האמיתי

לאחר דחיית פתיחת המועד הרשמי של הליגה בעקבות מבצע צוק איתן כמובן ופגרת הנבחרות ליגת העל סוף סוף תיפתח, עבור המועדון הצפוני במשחק באצטדיון הי"א בו הם יפגשו את מ.ס אשדוד.

בקריית שמונה מגיעים למשחק במצב מצוין מבחינת הסגל כאשר לאחר שבועות ארוכים בהם נעדרו מספר שחקנים עקב פציעות למשחק הראשון צפוי להיות לבכר הרכב מלא כאשר גם אחמד עבאד ערך במהלך השבוע האחרון אימונים מלאים וכן השוער גיא חיימוב שאומנם עדיין סובל מכאבים בכתף אך נראה שזה לא מה שימנע ממנו להחמיץ את המחזור הראשון של העונה.

בנוסף בצד המקצועי עד כה קריית שמונה פתחה את העונה לא טוב כלל, הכחולים עדיין ללא ניצחון במסגרת המשחקים שעברו בגביע הטוטו כאשר גם היכולת שהם הציגו במשחקים אלו הייתה חלשה ונרפית ורחוקה מאד מהיכולת שהציגו מול דינמו, בשבוע שעבר בכר הודה שהוא מודאג ממה שעובר על הקבוצה אבל הבהיר שכדאי להיכנס לפרופורציות ובליגה הדברים ייראו אחרת. כעת נשאר רק לראות אם הקבוצה הצפונית אכן תצלח את המבחן הראשון של הליגה ותציג כדורגל התקפי ובעיקר כקבוצה מחוברת ומגובשת.

בנושא אחר לאחר לחץ רב שהופעל על הבעלים איזי שירצקי להביא חיזוק לקבוצה הצפונית הבעלים התרצה ובמהלך השבועיים האחרונים התנהל מו"מ עם יואב כץ והפועל חיפה לצירופו של השחקן עאהד עזאם, ביום שלישי האחרון הגיעו הצדדים להבנות וכבר ביום רביעי הגיע השחקן למועדון על מנת לסכם בקבוצה ולהצטרף לשורות הכחולים.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad