היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

המהפך 2

 

עד לפני תקופה לא ארוכה נדמה היה שיש סתירה מהותית, בלתי ניתנת לגישור, בין היהדות למדע. אולם גילויים חדשים, שהצטברו בהדרגה, גרמו למדע "ליישר קו" עם הכתוב בתורה ובספר 'הזוהר', כמו לדוגמה בנושאי המפץ הגדול והימצאות הדינוזאורים. גם בתיאוריות הרווחות בעולם המדע, דוגמת תיאוריית האבולוציה, מציג הרב זמיר כהן בקיעים שאי אפשר להתעלם מהם (עדויות חדשות מבטן האדמה, בעיות בצורות ביניים, תיאוריית שיווי המשקל המקוטע, היתכנות המעבר ממין למין ועוד ועוד), דבר המעמיד את התיאוריה בסכנת קריסה.

"המהפך 2" הוא ספר מושקע בן 300 עמודי צבע, הכולל תמונות, תיעודים מדעיים, צילומי מאובנים, תרשימים גרפיים, וכמובן גם מקורות בתנ"ך, בקבלה, בדברי חז"ל וחכמי ישראל.

הרב זמיר כהן הוא ראש ומייסד 'ארגון הידברות'. הארגון מפעיל ערוץ טלוויזיה פופולרי (14% אחוזי צפייה בממוצע, ע"פ סקר גיאוקרטוגרפיה שנערך באחרונה) המשודר בערוץ 97 ב-Yes ו-HOT, מפעיל אתר מצליח (בעל קרוב לחצי מיליון כניסות בחודש) מוציא מגזין חודשי ומגזין אלקטרוני שבועי, ומחזיק בהוצאת ספרים (מספרי הרב כהן: "הצופן" על סוד האותיות העבריות, "המהפך", "מפתחות לחיים", "שו"ת נזר כהן", "מסע אל האמת" ועוד). הרב מופיע כמעט מדי ערב בהרצאות בכל רחבי הארץ, וזוכה לפופולריות רבה גם בשידורי ערוץ הידברות, בעיקר בשל סגנונו המתון, הנעים והכובש. 

"החומר המאלף נראה ונקרא מצוין. קראתי בעיון רב את הפרק על הדינוזאורים. מדובר בחומר מדהים, במהפך עצום ובמסמך חשוב ביותר" (פרופ' דורון אורבך, ראש המחלקה לאלקטרוכימיה באוניברסיטת בראילן, על "המהפך 2").

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad