היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

המכללה האקדמית תל חי 1098 תארים מתוכם 173 לתואר שני

בטקס חגיגי ומרגש, שנערך לאחרונה במכללה האקדמית תל-חי, הוענקו תעודות ל-1098 סטודנטים אשר סיימו לימודיהם במכללה. 925 קיבלו תעודות בוגר (תואר ראשון) ו-173 קיבלו תעודות מוסמך (תואר שני). 38 בוגרים סיימו את לימודיהם בהצטיינות יתרה.

נשיא המכללה האקדמית תל-חי, פרופ' יוסי מקורי: "ההשכלה והחשיפה שקיבלתם בתל-חי מבוססים על מחקר מדעי מתקדם ביותר ועל הוראה איכותית. שאפנו לאורך כל הדרך להקנות לכם ידע מהמעלה הראשונה ואני משוכנע שתהיה לכם תרומה לפיתוחה של חברה נאורה ובריאה יותר, חברה ערכית, סובלנית ורגישה לזכויות הפרט והמיעוט. המשיכו להוביל את רוח תל-חי, אותה רוח של אקדמיה מעורבת."

בטקס נשאה דברים שרית קוז'יקרו-אלימלך, אשר סיימה לימודיה בתוכנית לתואר שני בחינוך: את דרכי האקדמית התחלתי כאן כבוגרת התואר הראשון בחינוך, במחזור הראשון שהוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, עת המוסד הפך למכללה אקדמית עצמאית. והיום אני מקבלת את ההסמכה כבוגרת המחזור הראשון של תכנית התואר השני בחינוך. אני מרגישה שהייתה לי זכות ראשונים וגאה על כך, שלי ולרבים מחברי הייתה האפשרות להפוך לאקדמאים כאן, בבית, בגליל.

המכללה האקדמית תל-חי גישרה על פערים המאפיינים פריפריה, זכינו ללמוד עם מרצים מן השורה הראשונה, רוויי ניסיון, שחשפו בפנינו עולמות מרתקים מן האקדמיה ומן השדה. יצרו סקרנות ועוררו בנו חקרנות באמצעותה כתבנו פרקים נוספים של ידע, אשר בחלקו היה על האזור שלנו, על המורשת הגלילית המפוארת בתחומים השונים, מורשת שהוסיפה נדבך לאקדמיה, אך לא פחות תרמה לתחושת הגאווה המקומית".

השנה לראשונה, חולק האירוע המרגש לשני אירועים נפרדים: בראשון נערך טקס הבוגרים, בו נטלו חלק 925 בוגרים, אשר סיימו תואר ראשון, מלווים ע"י בני משפחותיהם ואילו יום למחרת, באירוע השני, הוענקו תעודות מוסמך ל-173 הסטודנטים אשר סיימו את תכנית הלימודים לתואר שני באחת מ-9 התכניות שמציעה המכללה. אירועים אלה הינם יום חג בין כותלי הקמפוס, המתקשט ומתהדר לקראת החגיגות המרגשות. הנהלת המכללה וסגל עובדיה מאחלים הצלחה רבה לבוגרים ולמוסמכים.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad