היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

המשנה לראש העיר אלי זפרני הגיש תלונה נגד חבר המועצה אביחי שטרן

לאחר תקופה ארוכה בה שורבב שמו של המשנה לראש העיר אלי זפרני על ידי יריביו הפוליטיים בכתבות ובפוסטים, תוך פגיעה בו ובני משפחתו, כך לטענתו, החליט זפרני להגיב והשבוע הוא הגיש תלונה במשטרה נגד עו"ד אביחי שטרן חבר המועצה.

זפרני: "מדובר בתלונה שהגשתי בזו הלשון "בתאריך 20.5.16 פורסם בערוץ 10 תחקיר של איילה חסון על מהנדס העיר בקריית שמונה. על פי התחקיר עולה כי בני נחמיה, לו אינטרסים כלכליים רבים בעיר, נתן מתנה לחבר מועצת העיר אביחי שטרן שגם חבר בוועדת התכנון.

אבקשכם לבדוק האם אכן יש אמת בדברים האלו?

במידה וכן, האם קיימים קשרים אסורים בין חבר המועצה שטרן ובין היזם בני נחמיה, ומה מטרת אותם קשרים?

בתחקיר גם הייתה התייחסות לדו"ח מיטרני לעניין תפקוד המהנדס העיר, ובו נאמר שהמהנדס לוקח צד לטובת האופוזיציה.

אביחי שטרן הוא חבר אופוזיציה, ולכן אבקש לבדוק האם קיים קשר אסור בין בני נחמיה, מהנדס העיר ואביחי שטרן החורג מפעילות פוליטית לגיטימית, ומטרתו לקדם באופן אסור את האינטרסים הפרטיים של בני נחמיה", עד כאן לשון התלונה. "הגשת התלונה היא צעד מתבקש מאיש ציבור כמוני.

אינני מאשים ואינני קובע גורלות יש מי שאמון על כך.

אך מרגע שנודע לי על עברה חמורה לכאורה אינני יכול לעצום עיניים ומחובתי הציבורית לפעול למען טוהר המידות, השקיפות, האמת והצדק", אומר זפרני.

בתגובה אומר חבר המועצה אביחי שטרן את הדברים הבאים: "אם זפרני באמת חושב שיש מעשה פסול בהתנהגותי מדוע התמהמהה עם הגשת תלונה ובחר להגיש אותה רק אחרי שהגשתי נגדו קובלנה פלילית? כפי שאני נוהג תמיד הכל שקוף וגלוי ואני לא מסתיר כלום. כל מעשיי ופעולותיי נעשות בהתאם לחוק כמצופה מעו"ד שתפקידו לייצג את החוק, לא ידוע לי על שום תלונה, חוץ מפניית העיתון לתגובה לא קיבלתי פנייה מאף גוף ובוודאי לא מהמשטרה. אם אדרש לכך כמובן שאשתף פעולה אין לי מה להסתיר".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad