היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

הנבחרים

תעודות כבוד והוקרה הוענקו בערב יום העצמאות לשבעה מתושביה הוותיקים של העיר על פעילותם רבת השנים בבניינה של העיר.

בנוסף הוענקו תעודות כבוד למוסד חינוכי ולארבעה תושבים ואנשי חינוך על הישגים מיוחדים שהביאו כבוד וגאווה לקריית שמונה ותושביה.

 

מקבלי תעודות הכבוד וההוקרה  על פעילותם המבורכת למען העיר קריית שמונה ולרווחת תושביה הם:

 

שלמה שוקרון –

שוקרון, הינו ממייסדי העיר קריית שמונה ומראשוני היזמים והתעשיינים בעיר.

מר שוקרון ומשפחתו תרמו תרומה משמעותית לקידומה ושגשוגה הכלכלי והחברתי של העיר.

 

מכלוף לוי –

מר לוי, הינו ממייסדי העיר קריית שמונה ותרם תרומה משמעותית לקידומה ושגשוגה החברתי והרוחני של העיר.

פועל שנים רבות בהשכנת שלום בין תושבים ובהחדרת לימודי התורה והיהדות בדרכי נועם ובהתנדבות.

הרב לוי מעודד, מחזק ותומך משפחות ברגעים קשים, מלמד ומרביץ תורה בכל מקום ובכל עת ועושה כל זאת באהבה, במסירות ובצניעות רבה.

 

ארמונד לוי –

מר לוי, הינו ממייסדי העיר קריית שמונה ותרם תרומה משמעותית לקידומה ושגשוגה של העיר.

בין תפקידיו בימיה הראשונים של העיר קריית שמונה שימש בין השאר כיו"ר המועצה הדתית, סגן ראש העיר, חבר מועצת העיר וגולת הכותרת – הקמת 15 בתי כנסת בעיר.

 

עמירם פרס –

מר פרס, הוריו ומשפחתו הינם ממייסדי העיר קריית שמונה ותרמו תרומה משמעותית לקידומה ושגשוגה הכלכלי של העיר.

בשנים האחרונות פועל מר פרס בהתנדבות במתן שירות ייעוץ לאזרח.

 

סימונה בן שימול –

בן שימול הינה ממייסדי העיר קריית שמונה ותרמה תרומה משמעותית להווי הקהילתי בעיר.

 

שולה עטיה –

עטיה גידלה וחינכה, כגננת, דורות רבים של ילדים, פעילה ומעורבת בנעשה בעיר וכיום מתנדבת בולטת ומסורה למען הקהילה בעיר.

 

אולגה קוזמיץ –

קוזמיץ פעילה חברתית ומקדישה את מרבית זמנה בפעילות התנדבותית במשרד הקליטה בקריית שמונה ומסייעת לקשישים, משפחות קשות יום ועזרה לחיילים.

 

 

מקבלי תעודות הכבוד על הישגים מיוחדים:

 

אולגה לוי – מנהלת הפרויקט העירוני עיר שרה ומנגנת

המרכז הישראלי לתמיכה באומנות ילדים שמעניק מדי שנה פרס מיוחד בנושא אומנות הילדים למורים ולאנשי חינוך, שתרמו תרומה מיוחדת לפיתוח וקידום ילדי ישראל, בחר השנה בגב' אולגה לוי לקבלת הפרס.

אולגה הינה מורה למוסיקה ופיתוח קול שעשתה מהפכה בתחום, בבתי הספר בקריית שמונה.

בזכות אולגה לוי קריית שמונה נמצאת במפה הארצית והעולמית בשירה. ילדי המקהלה הופיעו בסדרת הופעות בצרפת בפני נציגי משלחות מהאיחוד האירופי. המקהלה הופיעה בבמות רבות בארץ ובחו"ל והביאה כבוד גדול לעיר קריית שמונה ולמדינת ישראל.

 

רחל סלמה מגנזי – מורה לשל"ח מבית הספר דרכא דנציגר

ועדת השיפוט המחוזית לבחירת בעלי תפקידים מצטיינים בחינוך הבלתי פורמאלי בחרה במורה רחל סלמה מגנזי מבית הספר דרכא דנציגר בקריית שמונה לקבל את פרס החינוך המחוזי בקטגוריית  איש חינוך מצטיין.

"התהליכים החינוכיים והחברתיים שהמורה סלמה מגנזי מובילה בתחום לימודי השל"ח בבית ספרה מבוססים על עקרונות של למידה מתמדת, אמון הדדי, העצמה, חשיבה מערכתית ויזמות, וזוכים למקום של כבוד והערכה בקרב הקהילה המקומית", כך נכתב בין השאר בנימוקי וועדת הפרס.

 

איתן שטרסברג – מנהל בית הספר דרכא המתמיד ולצוות בית הספר –

ועדת הפרס בראשותו של ד"ר אברהם ליפשיץ, ראש מינהל החינוך הדתי בחרה בבית הספר "דרכא המתמיד" לפרס החינוך הדתי הארצי.

הוועדה שבחרה בבית הספר המתמיד לקבלת פרס החינוך הארצי כתבה בין השאר בנימוקיה:

– בית הספר מעודד את כל תלמידיו להגיע למיצוי סגולותיהם האישיות באופן מיטבי, הן בתחומי הלימוד והן בתחומי היצירה והביטוי האישי. בית ספר מעניק יחס אישי לכל תלמיד, המוטו "כל תלמיד יכול", בו בית ספר גיבש תכנית אשכולות מודולארית הנותנת מענה הן לתלמידים המצטיינים והן לאלו המתקשים.

 

– חינוך ופיתוח זהות רוחנית, דתית וציונית עמוקה. כיתת מדרשה ותגבור לימודי קודש בשיתוף עם ישיבת ההסדר.

 

– במסגרת חסד בחמ"ד בית הספר מפעיל מערך התנדבות שבועי קבוע בגני הילדים, בבית הקשיש, אריזות מזון לנזקקים, שוק פורים ואימוץ בית העלמין הישן בקריית שמונה.

 

רנ"ג יגאל לוי

רנ"ג לוי, תושב קרית שמונה, הפעיל במהלך מבצע "צוק איתן" דחפור תוך סיכון אישי כדי לפרוץ דרכים לא ממולכדות לכוחות הלוחמים.

רנ"ג לוי זכה לתעודת הערכה מיוחדת מאלוף פיקוד הדרום, סמי תורג'מן, על תרומתו לחשיפת המנהרות במבצע 'צוק איתן'.

על חלקו של לוי במבצע נכתב בתעודת ההערכה: "רב נגד יגאל לוי הפעיל את הציוד המכני שנמצא תחת אחריותו בהתמדה, בנחישות ובשקידה, עד שנמצא פתח המנהרה אותה היה צריך להשמיד. מקרים אחרים שבהם לא נמצאו פתחי המנהרות ואף מקרים שבהם נורתה אש לעבר כוחות ההנדסה לא ריפו את ידיו של רב נגד יגאל, והוא המשיך לפעול במשך 13 יום רצופים תוך סיכון אישי רב, כשהוא ניצב בכלי הנדסי חשוף, עד שנמצאו פתחי המנהרות והן הושמדו.

הפעילות תחת אש הייתה מוכרת ללוי עוד לפני צוק איתן. גם במלחמת לבנון השנייה הוא פתח צירים עם הדחפור ואפשר לטנקים ולנגמ"שים להתקדם. כך גם עשה בתחילת המבצע בעזה, כאשר כוחות חטיבת הנח"ל נכנסו לתוך בית חנון ולוי, עם דחפור 'די 9' גדול, פרץ עבורם דרכים.

 

ולדיסלב ביקנוב ספורטאי מחונן

על זכייתו במקום הראשון באליפות אירופה בהחלקה מהירה על הקרח למרחק 3,000 מ' ועל פעילותו לקידום הספורט בישראל והאדרת שמה של קריית שמונה.

מר ולדיסלב עשה השנה היסטוריה ישראלית בהחלקה מהירה ובכלל בספורט החורף, כשהוכתר כאלוף אירופה במקצה ל-3,000 מטר בשורט טראק במסגרת אליפות אירופה שנערכת בדודרכט, הולנד.

המחליק הישראלי הקדים ב-15 שניות את האלוף האולימפי מסוצ'י ב-500 מטר.

עוד עקף ביקנוב שמות נוצצים נוספים כמו מדליסט הזהב האולימפי בשליחים, הרוסי סמיון אליסטראטוב, וההולנדי קנחט סינקי, מדליסט הארד האולימפי.

הצלחותיו של ולדיסלב מביאות כבוד רב למשפחתו ולעירו קריית שמונה.

 

על כל אלו החליטו ראש העיר והנהלת העיר להעניק לאנשים הנפלאים הללו את "אות הכבוד וההוקרה" בערב יום העצמאות ה-67 למדינת ישראל ג' באייר תשע"ה.

 

הנבחרים, תושבי קריית שמונה, קיבלו מראש העיר הרב ניסים מלכה תעודות הוקרה על פעילותם רבת השנים הישגיהם ועל כך שהם מסייעים בהעלאת קרנה של קריית שמונה בארץ ובעולם.

 

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "אין מתאים יותר מלהעניק בערב יום העצמאות את אות "הכבוד וההוקרה" לאנשים המופלאים האלה שסייעו ועדיין מסייעים לאורך שנים רבות לקהילה בקריית שמונה. הענקת אות הכבוד וההוקרה, זו התודה האישית של כל תושב ותושב לאותם אלו שהופכים את עירנו למקום שטוב לחיות בו. בערב יום העצמאות הייתה לנו הזכות לומר תודה לאנשים היקרים שהיו שותפים בבנייה של העיר. אנו גם שמח להעניק תעודות כבוד לאנשים וגופים שזכו בשנה האחרונה בפרסים יוקרתיים כל אחד בתחומו ובכך סייעו בהעלאת קרנה של קריית שמונה והביאו גאווה רבה לתושבי קריית שמונה".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad