היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

הסכם קיבוצי במפעל הנעליים טבע נאות

ההסכם קובע תוספת שכר משמעותית של כ-12.5%, צירוף עובדים נוספים לקרן ההשתלמות, שיפור בתנאי הרווחה ועוד & יו"ר ההסתדרות במרחב גליל עליון, יונה פרטוק: "אנו גאים להיות שותפים לחתימה על הסכם שמביא לשיפור משמעותי בתנאי ההעסקה של העובדים ושנעשה תוך שיתוף פעולה בין הצדדים" & יו"ר ועד העובדים, גולן דיגהורקר: "זהו הישג ענק לעובדי המפעל המסורים"

ההסתדרות במרחב גליל עליון בראשות יונה פרטוק, ועד העובדים במפעל הנעליים נעלי נאות ("טבע נאות") והנהלת המפעל חתמו לראשונה על הסכם קיבוצי שיחול על כ-200 עובדיו.

טבע נאות נוסדה בשנת 1942 בקיבוץ נאות מרדכי שבגליל העליון, ונעליה נמכרות כיום ביותר מ-6,000  נקודות מכירה ברחבי העולם.

ההסכם החדש מביא מספר בשורות לעובדים ובראשן תוספת שכר של עד 12.5%, בהתאם לוותק. לצד זאת הוסכם על פתיחת קרן השתלמות לעובדים נוספים, סבסוד של 70% מעלות הארוחות, השתתפות המפעל בנופש לעובדים, הגדלת קצבת הביגוד ועוד.

יו"ר ההסתדרות במרחב גליל עליון יונה פרטוק ומזכיר האיגוד המקצועי במרחב משה אברהם, בירכו את חברי הוועד על חתימת ההסכם ואמרו: "אנו גאים להיות שותפים לחתימה על ההסכם שמביא לשיפור משמעותי בתנאי השכר והרווחה של העובדים ושנעשה תוך הידברות ושיתוף פעולה בין הצדדים".

יו"ר ועד העובדים במפעל, גולן דיגהורקר: "אנו שמחים ומאושרים על הרגע הזה. בשם העובדים, אנו רוצים להודות ליונה פרטוק ומשה אברהם על התמיכה והגיבוי לאורך כל הדרך. זהו הישג ענק לעובדי המפעל המסורים. תודה מיוחדת גם להנהלת נעלי נאות ולמנכ"ל מיכאל אילוז על החתימה על ההסכם, על הפתיחות ועל ההליכה לקראת העובדים".

אולי יעניין אותך

Bottom ad