היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus
Photo Credit To חדשות הגליל

הסתדרות המורים הצדיעה לעוסקים בחינוך בגליל העליון

ראש המועצה המארחת גיורא זלץ הודה לאנשי החינוך אשר עשייתם היא יום-יומית ורבת שנים והעניק תעודת הוקרה מיוחדת, חתומה על ידו ועל ידי יו"ר הסתדרות המורים יוסי קורן, לאשת החינוך הוותיקה רחל יעקב-רבין, תעודת הוקרה על עשייתה רבת השנים בשדה החינוך ועל הדורות הרבים של בוגרים ובוגרות שהעמידה, על תרומה למערכת החינוך בקיבוצה, באזור, בתנועה הקיבוצית ובמכללה להכשרת מורים אורנים.

גיורא זלץ ראש המועצה ברך את רחל ואמר "…רחל יעקב רבין היא הגשמה, אמונה ומימוש ערכים, צניעות וענווה, כל מה שאנחנו אוהבים בציונות היפה. אנחנו מצדיעים לך רחל, חברתנו, מורתנו. את עבורנו מקור השראה, ועבור רבים שהלכו והולכים איתך בתחנות חייך".

רחל בענוותנותה היתרה הודתה על המחווה בהתרגשות.

יוסי קורן יו"ר הסתדרות המורים בגליל ובגולן הודה גם הוא לרחל רבין-יעקב וברך על שיתוף הפעולה והעשייה המיוחדת של אנשי ונשות חינוך במערכת החינוך.

"אין לנו עוגן יציב ואיתן יותר מאשר החינוך ושיתוף הפעולה דווקא בתחום העשייה החינוכית. אני מצדיע לחבריי וחברותיי וגא להיות חלק מהם", אמר קורן.

בנוסף להסתדרות המורים, אגף החינוך של המועצה סייע בארגון הערב.

מי שעוד כיבד את המעמד היו: ראש המועצה לשעבר אהרון ולנסי, ראשי הישובים ממטולה, דוד אזולאי ויסוד המעלה, איתן אור, המפקחות אידה קדוש (בפנסיה) ובתה יעל ברם (בדרך לפנסיה…), ראשי מחלקות החינוך ונציגי עירית קריית שמונה.

בחלק האומנותי הופיע צמד הדודאים, ישראל גוריון ואסף אמדורסקי ברפרטואר שירים ודברי קישור נוסטלגיים שהיו ערבים לאוזניים.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad