היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

הפנים החדשות של יהודה הלוי

עמידר החדשה סיימה שיפוץ ומיגון של מבנים  מפני רעידות אדמה. העבודות על הפרויקט נמשכו כשנה, בהשקעה של כשלושה מיליון שקלים. פרויקט נוסף לחיזוק מבנים ברחוב הגלעד בעיר צפוי להסתיים לקראת חודש אוגוסט.

עמידר החדשה סיימה השבוע לראשונה פרויקט גדול לחיזוק מבנים ברחוב יהודה הלוי בקריית שמונה. במסגרת הפרויקט, שנערך כחלק מתכנית שיקום שכונות, מוגנו מפני רעידות אדמה שני מבנים, המאוכלסים ברובם  ע"י דיירי הדיור הציבורי. העבודות על הפרויקט נמשכו כשנה, בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים לבניין. פרויקט נוסף לחיזוק מבנים ברחוב הגלעד בעיר צפוי להסתיים לקראת חודש אוגוסט.

בכל אחד מהבניינים ששופצו מתגוררות 16 משפחות, שזכו כעת לבניינים משופצים ומטופחים, חיצונית ופנימית. העבודות על המבנים כללו את שיפוץ החזית וחדר מדרגות וכן עבודות תשתית, כמו חיזוק המבנה לקרקע וחיזוק המבנה לגובה. בנוסף, עמידר דאגה לפיתוח שבילים והכנה לגינון בחצרות הבניינים, עבור כל הדיירים.

פרויקט שיקום שכונות, אותו מובילה עמידר יחד עם משרד הבינוי והשיכון, פועל בכ-40 ערים ברחבי הארץ. במסגרתו מחוזקים ומשופצים מבני דיור ציבורי ומתבצעת השקעה גדולה בנראות החיצונית של הרחובות והחצרות. מלבד הפרויקט ברחוב הגלעד, עוד חמישה פרויקטים דומים בקריית שמונה ממתינים להיתר מהעירייה. בהמשך צפויים להתבצע פרויקטים דומים גם בצפת, חצור ואילת.

פרויקטים של התחדשות עירונית באופן כללי, ובפרט חיזוק מבנים, נדירים מאוד בפריפריה מפני שאינם משתלמים כלכלית ליזמים פרטיים. עמידר היא כיום הגוף היחיד במדינה שמבצע פרויקטים כאלה, יחד עם משרד השיכון, מתוך ראייה חברתית של שוק הנדל"ן וללא מטרות רווחה.

 

 

 

תקווה קופמן מנהלת סניף קריית שמונה-חצור: "שיפוץ המבנים כנגד רעידות אדמה ברח' יהודה הלוי 2, 4 הסתיים לרווחתם של דיירי המבנים.

השיפוץ בוצע ברמה גבוהה מאוד ובפיקוח צמוד של חברתנו, כמו-כן שודרג המבנה כולו כולל חדרי המדרגות ובוצעו שבילי גישה חדשים, כולי תקווה כי דיירי המבנים ישמרו על השיפוץ שבוצע לרווחתם וביטחונם כנגד רעידות אדמה.

בימים אלו החלו בעבודות חיזוק כנגד רעידות אדמה במבנה ברח' הגלעד 7, בסיום השיפוץ ייהנו הדיירים מבניין מחוזק ושידרוג פני המבנה וכן שבילי גישה חדשים.

עוד מתוכנן שיפוץ של 5 מבנים ברח' שפרינצק עליון במסגרת שיקום שכונות חוזר.

חברתנו תמשיך לפעול לרווחת הדיירים המתגוררים בדירות בדיור הציבורי".

יהודה הלוי - אחרי

 

 

 

 

יהודה הלוי - לפני

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad