היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

הצעירים צבעו את השוק

מאות צעירים וצעירות מקריית שמונה ומכל רחבי הצפון השתתפו ביום שישי האחרון באירוע האומנות שהועבר ממרכז הכיכרות למתחם השוק העירוני.

האירוע במסגרת  פרויקט ה-POPUP הוא יוזמה נוספת בתוכנית האב של הרשות "מרכזעיר" הפועלת להפוך את מרכז העיר הוותיק של קריית שמונה לרובע מסחר, תרבות ואומנות אורבני תוסס וצעיר, אשר יציע למבקרים בו חוויה אורבנית קומפקטית ואיכותית בלב אצבע הגליל.

מיזם גלריות ה-POPUP של עיריית קריית שמונה בשיתוף מרכז צעירים, פרויקט קהילות הסטודנטים, המכון לאומנויות תל-חי ואגודת הסטודנטים תל-חי מתקיים בעיר, במרכז הכיכרות, במהלך כל חודש מרץ. מדובר בחודש של פעילות אומנות, תרבות ומוזיקה ייחודי במרכז הוותיק של העיר.

מיזם POPUP הושק לראשונה בשנה שעברה במהלך חודשי הקיץ במטרה ליצר פלטפורמה חדשה וייחודית לאומנים ויוצרים בעיר ובמרחב אשר תנגיש ותחשוף את עבודותיהם לקהל הרחב תוך הארת המרחב הציבורי הוותיק ויצירת אירועי תוכן מגוונים בתחומי האומנות.

הרעיון המרכזי של הפרויקט הוא להקים גלריות זמניות במיקומים שונים במרכז העיר הוותיק, בדגש על חנויות ריקות ואזורים מוסתרים, אשר אכלוסן באופן זמני יסייע בחשיפתן לציבור הרחב ובזיקוק הפוטנציאל הרב בהם. בתקופת הפעלת הגלריות יוזם צוות הפרויקט, המורכב בעיקר מצוות מרכז צעירים של עיריית קריית שמונה, מסטודנטים של פרויקט "תוצרת הארץ" והמכון לאומנויות, סדרה של אירועי תרבות ואמנות במרחב הציבורי הסמוך במטרה לעודד ולמשוך קהלים חדשים למרחב.

באירוע האחרון שהתקיים כאמור ביום שישי שעבר הופיעו האומנים דודו טסה ולהקת לולה מארש. בנוסף נפתחו במקום דוכני אומנות ומזון עשיר.

אירוע נעילת פרויקט ה-POPUP, יתקיים ביום רביעי 29.3.17 במהלכו תתקיים הופעה של אדם זיו במרכז הכיכרות בכיכר חרמון. (סמוך למנשה משקאות).

ראש העיר הרב ניסים מלכה קורא לציבור הרחב בעיר ובאזור להגיע למרכז הכיכרות המתחדש של קריית שמונה וליהנות מחוויית בילוי צעירה ותוססת.

"הנהלת העיר בהובלתי עושים מאמצים רבים להפוך את מרכז הכיכרות למוקד בילוי, תרבות ואומנות ייחודי באצבע הגליל. אני רוצה להודות לעשרות הסטודנטים הפועלים בשיתוף העירייה, לצוות המתנ"ס ומרכז הצעירים של העירייה ולשרת התרבות והספורט מירי רגב על תמיכתה האדיבה בפרויקט הגלריות בקריית שמונה. בשנתיים האחרונות, עם הקמת מרכז הצעירים הגדרנו את צעירי קריית שמונה והאזור, בעיקר בגילאי 18 עד 40, כקהל יעד משמעותי שיש לייצר לו אירועי תרבות ייחודיים כדי לתת מענה גם לאוכלוסייה חשובה זו. סיימנו לכתוב את תוכנית האב וכעת אנו מממשים אותה. שמחתי מאוד לראות צעירים רבים בשישי בצהריים נהנים מאירוע תרבותי איכותי ורוקדים לצלילי המוסיקה בהנאה רבה.  אנו נמשיך לפעול ולייצר אירועים כאלה גם בעתיד".

דודו 2

אולי יעניין אותך

Bottom ad