היום ה-10 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

הקרב על הפלייאוף העליון

"חייבים לשמור על המקום הרביעי, אסור לתת לקבוצות שמתחתינו לצמצם את הפער" כך אמרו מספר שחקנים מהקבוצה של רן בן שמעון לקראת המשחק המאתגר מול מכבי פ"ת. לקריית שמונה מחכה אחד המשחקים היותר קשים שלה העונה בשל לא מעט עובדות, החשובה מכולן היא מיקומם של המלאבסים בטבלת הליגה, רק 4 נקודות מתחת לכחולים מהצפון, במילים פשוטות הכל יכול להשתנות בשני משחקים הקרובים.

במהלך השבוע האחרון דאגו בעיקר בצוות המקצועי של קריית שמונה להוריד את השחקנים לקרקע לאחר הניצחון המרשים על מכבי ת"א ולהבהיר להם שעם כל הכבוד לתצוגה שהייתה במחזור האחרון, מה שחשוב כרגע היא ההמשכיות. עם זאת בהחלט אפשר לומר שהניצחון על הצהובים הוסיף לכחולים נוֹפך של ביטחון לקראת ההמשך על המלחמה בחלק העליון של הטבלה. מהצד המקצועי בן שמעון הזהיר את שחקניו מחוד ההתקפה המצוין של מכבי פ"ת, ואמר להם שבדומה לק"ש גם חניכיו של פרדי דוד משחקים כדורגל התקפי ותוסס.

מנגד מכבי פ"ת אומנם מגיעה לאחר תוצאת תיקו 1:1 מול עכו וללא עומר גולן הפצוע, אך זה בטח לא מה שישבור את התקופה המצוינת בה הם נמצאים, כשהאחראים עליה הם בעיקר החלוצים טל בן חיים המצוין ועומר דמארי. מאמן המלבאסים פרדי דוד הבהיר לשחקניו שהכרטיס לפלייאוף העליון נמצא בידיים שלהם והם יכולים לשנות את התמונה בניצחון אחד, יחד עם זאת הוא הוסיף שק"ש מגיעה למשחק עם יותר לחץ מהמארחים והם יצטרכו לדעת לנצל זאת.

לאור הדברים האלו, לא מן הנמנע שצפוי לנו משחק מרתק כאשר שתי הקבוצות שדומות באופיין ההתקפי יבואו להילחם על אותה המטרה, צבירת נקודות לפלייאוף העליון.

אולי יעניין אותך

Bottom ad