היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

הקרנת בכורה במכללה הטכנולוגית תל חי

ארבעה סרטים מרגשים הוקרנו השבוע במסגרת ערב הקרנת סרטי בוגרי המחלקה לקולנוע במכללה הטכנולוגית תל חי, הקהל הרב הגיב בהתרגשות עד דמעות.

ערב הקרנת סרטי גמר של בוגרי המחלקה לקולנוע ואנימציה במכללה הטכנולוגית תל חי התקיים השבוע, בנוכחות מרשימה של למעלה מ-200 צופים, ביניהם סטודנטים, בני משפחותיהם ותושבי הצפון שבאו ליהנות מערב קולנוע ותרבות. במהלך הערב הוקרנו ארבעה סרטי גמר דוקומנטריים: כפי שאני, של דוד שופר,  העוסק בהשתלבותם התרבותית של עולים חדשים מברה"מ במרחב הישראלי בקרית שמונה. אקפלה, של נופר נירן, המלווה את שושה אוניימה, זמרת רגאיי שהוציאה את הדיסק הראשון שלה תוך מלחמה בסרטן וגידול שני ילדים בכוחות עצמה. יהודית, של דניאל גרון- דוקו אנימציה שמתמקד ברגע אחד מחייה של יהודית ארנון, סבתו של היוצר ומקימת להקת המחול הקיבוצית, במחנה ההשמדה. שובר שמירה, של אלעד דוידוביץ' שיקוביץ' – סיפור התחבטותו המצפונית של הבמאי האם להמשיך ולשרת כלוחם במילואים, זוכה מקום שלישי פסטיבל דוקאביב 2016. הסרטים היו מאוד מרגשים, הסטודנטים וגם האורחים הרבים ציינו כי סיימו את הערב בעיניים דומעות מהתרגשות.

את הערב כיבדו בנוכחותם, מנכ"ל המכללה האקדמית תל חי, אלי כהן, מנהלת קרן דוקווילג' ורד הוסמן שתמכה בשלושה מארבעת הסרטים שהוקרנו ומנכ"ל המכללה הטכנולוגית – תל חי, מאיר ביטון שבירך את הסטודנטים על הצלחתם ועוד אמר, כי הוא רואה במחלקה לקולנוע  כמובילה ברמה הארצית ומדיניות המכללה היא להמשיך ולהשקיע בתשתיות ובציוד טכנולוגי מתקדם על מנת להקנות לסטודנטים את התנאים המקסימליים להצלחתם בתחום.

יוסי חזן, ראש החוג לקולנוע ואנימציה במכללה הטכנולוגית תל חי, ציין בסיום הערב: "אני גאה על הדרך ועל הרגע הזה בו מוקרנים הסרטים, כל סרט שמוקרן כאן הוא תוצר של תהליך למידה, התבוננות ועבודה אישית ומקצועית רבה של הסטודנטים וצוות המרצים. אני סמוך ובטוח שבוגרי המחלקה ישתלבו בהצלחה בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה הישראלית וסרטיהם ימשיכו וירגשו עוד אלפי צופים".

למידע נוסף המכללה הטכנולוגית תל חי: 04-8181855, ובאתר http://technology.telhai.ac.il/

אולי יעניין אותך

Bottom ad