היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

הרב יעקב אדרי והגננת אתי שמול "מחנכי ה-100"

בטקס שנערך במודיעין השבוע במעמד שר החינוך נפתלי בנט, מנכ"ל המשרד שמואל אבואב, ראש מינהל החינוך הדתי אברהם ליפשיץ ומחמ"ד צפון חיים גבאי, הוענקו תעודות כבוד לרב יעקב אדרי מורה, מחנך וסגן מנהל המתמיד-דרכא והגננת אתי שמול מנהלת גן 'אורנים' בממ"ד.

המילה 'כבוד', על אף שאינה חביבה עלי, ראויה להילוות להכרה של משרד החינוך לפועלם רבת השנים לשניים מהמחנכים בחינוך הממ"ד. המשותף לשניים, היא הצניעות והענווה בחייהם האישיים, התנהגות המשפיעה באורח חד וברור על עשיתם בחינוך.

לשניהם 'צאצאים וצאצאיות' רבים, ובמהלך שלושה עשורים, הבוגרים הם העדים הטובים ביותר להצלחה.

בימים אלה של הסחת הדעת מהדברים החשובים להתנהלות שלעיתים אינה מודל לחיקוי, צריך להעלות את הרב אדרי והגננת שמול על נס, יחד עם כל מחנכי ומחנכות העיר קריית שמונה. חג שמח.

 

הגננת אתי שמול – מחנכת ה-100

אתי שמול מנהלת גן אורנים בממ"ד זכתה בתואר הנכסף בחינוך הממלכתי דתי

אתי, גננת צנועה שכולה נתינה לילדים אשר גם חברותיה מעידים על תכונותיה הטובות ועבודתה החינוכית עם הילדים. "אתי ראויה ללא ספק לפרס", ציינה אחת מחברותיה.

מתוך החלטת ועדת הפרס: אתי פועלת בשדה החינוך לילדי הגיל הרך זה 32 שנה. היא רואה בתפקידה שליחות מעבר לתפקידה הרשמי. היא מאמינה ביכולתו של הילד ויוצרת בגן סביבה חמה ותומכת המאפשרת חופש בחירה וביטוי עצמי. יחסה לילדי הגן מתאפיין באהבה רבה ובמקצועיות מרשימה. עבודה מושתת על ערכי האמונה ודרך חיים 'ל-זהות ציונית דתית. בכל יום אתי מוצאת הזדמנות להתחדשות, יוזמת תוכניות המעודדות חקר, תיעוד והתבוננות, ומחבר את הילדים ליעדי החינוך הממלכתי דתי בדרכי נועם והכלה, מתוך שמחה עשייה והתלהבות רבה. היא דואגת להקנות לילדי הגן חוקים, הרגלים וגבולות, ומטפחת בהם זהות ציונית-דתית, כבוד הדדי ודרך ארץ. אתי שמה דגש בקיום פעילויות חסד שנועדו לחנך את הילדים לנתינה וקבלה של האחר והשונה ובהם איסוף מצרכים לנזקקים לקראת החגים ועוד".

 

 

הרב יעקב אדרי מחנך ה-100

הרב יעקב אדרי הוא מזן המחנכים שאינו צריך לקבל אישור על היותו מורה ומחנך ראוי ואהוב. מי שמעידים על עבודתו החינוכית הם תלמידיו ובוגרי בית הספר.

יעקב, מורה ומחנך מעל שלושה עשורים, העמיד דורות רבים של בוגרים על דרך האמת, היהדות ואהבת האדם. דוגמה אישית, היא 'כלי העבודה' המרכזי והחשוב של יעקב בהנחילו ערכים ודרכי חיים.

"הצלחה בעבודה חינוכית נמדדת שנים אחרי, והיום כאשר פוגשים בבוגרים הרבים שהעמיד הרב אדרי וחבריו לחינות בבית הספר, מבינים שהדרך נכונה, האמונה הכרחית והסבלנות משתלמת", אמר אחד מחבריו הרבים.

מתוך החלטת ועדת הפרס: "יעקב מנהיג חינוכי הרואה בקהילת בי"ס את משפחתו, רואה כל תלמיד מורה והורה, ושואף להיטיב עם כולם מתוך ראייה חזונית וארוכת טווח, מאמין בכל תלמיד ומצמיח אותו למצוינות האישית שלו".

הרב אריאל פריש מנהל דרכא-ישיבתית-מתמיד: "זכינו להתברך במנהיג חינוכי משכמו ומעלה המהווה דוגמה ומופת לדורות של מחנכים, מורים הורים ותלמידים, הרב יעקב מחבר את העשייה לעולם התורני הערכי, ומוביל את התלמידים בשיח תורני אל היעד".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad