היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

הרדיו מזמין אתכם לשדר

רדיו קול הגליל העליון פותח מיקרופון, ומזמין יחידים, זוגות, צוותי עובדים וקבוצות לשדר ממש, לערוך, לבחור שירים, ולהקדיש ליקירים וחברים

רוצים לשדר ברדיו? להקדיש שיר או לארח בשידור את חבריכם? רדיו קול הגליל העליון (105.3 FM) המשדר מעמיר לכל האזור, מזמין צוותי עובדים, זוגות, חתני בר מצווה ויחידים לאולפן, לחוויה יוצאת דופן של הפקה ושידור תכנית רדיו. הקיץ בא והרדיו, ומזמין אתכם לחוויה שונה ומיוחדת להיות שדרים ליום אחד, ולבחור את השירים, הסיפורים והאורחים שלכם.

חגית חצב מנהלת רדיו קול הגליל העליון מסבירה: בקיץ הזה האפשרויות לשדר בעצמך התרחבו, בזכות מגוון תכניות שיצרנו, להנאת המעוניינים בחוויה, והמאזינים. הפורמט הראשון אותו אנחנו מציעים הוא ל"קבוצות משדרות". תכנית של שעתיים שידור, המגיעות אחרי שחברי הקבוצה בוחרים את המוזיקה, ומגיעים להתארח באולפן, לספר על השירים שנבחרו, לענות על שאלות ולהקדיש שירים למי שרוצים. התכנית מיועדת לבתי עסק מקומיים והיא הזדמנות מעולה לשווק את העסק, לתת לצוות חוויה ייחודית ולסכם שנה.

פורמט נוסף שאנחנו מציעים לתושבים, הוא שידור תכנית מרגשת לפני חגיגה מיוחדת, כמו יום הולדת לבן משפחה או חבר, מסיבת רווקים, מתנה לחברים שמתחתנים, או כל אירוע חגיגי שתבחרו לחגוג בצורה אחרת. ההשתתפות במשבצת זו כרוכה בתשלום נמוך, עבור עלות ההפקה.

הזדמנות נוספת לקיץ, מיועדת למקומות עבודה, מפעלים וחברות מקומיות, ובה אתם בוחרים את המוזיקה, אנחנו משדרים (ללא הגעה לאולפן וללא עלות). שעתיים שידור המספרות לציבור עליכם, עם שיתוף המאזינים בפועלכם וחוויה מרעננת לצוות העובדים. ופורמט נוסף הוא הגשת יחיד או זוג של שעת שידור, הפסקול שחלמתם להשמיע, האג'נדה האישית, המסרים שלכם לעולם: אנחנו דואגים לצד הטכני כל השאר שלכם, שעתיים שידור שיעבירו אתכם חוויה חד פעמית מתוך כיסא השדרן, ללא עלות.

הרשמה ופרטים בטלפון: 04-6959503, ובדף הפייסבוק רדיו קול הגליל העליון.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad