היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

הרופאים הטובים לגליל

תכנית 'תלפיות גליל' מתמקדת בהעצמת רופאים-חוקרים מצטיינים בשלושה היבטים: קליני-מקצועי, אקדמי-מחקרי וניהולי-מנהיגותי. התכנית הנה נדבך נוסף בהפיכת הגליל לחוד החנית של המחקר והפיתוח הרפואי בישראל. התכנית תכשיר את דור המנהיגות הבא של הרפואה בגליל, תוך טיפוח עתודה ניהולית של בתי החולים בגליל.

לתכנית נבחרים רופאים מצטיינים בעלי אוריינטציה מחקרית, המצויים בדרך כלל לקראת סיום התמחותם. כך מתגבשת נבחרת של רופאים צעירים ומבטיחים במערכת הרפואה הציבורית, אשר הוכיחו מתחילת דרכם פוטנציאל גבוה למצוינות. המשתתפים בתכנית משתלבים במחלקות המובילות בבתי החולים בגליל, כאשר כל רופא זוכה לליווי צמוד של רופא בכיר-מנטור בתחום התמחותו, אשר תומך בו במחקר ובעבודה הרפואית.

המשתתפים זוכים גם למענק וליום ייעודי בשבוע לצורך ביצוע המחקר בתחומם. לצד אלה, הרופאים משתתפים בסדנאות מקצועיות, ורוכשים סט כלים ומיומנויות מנהיגות וניהול. מטרות התכנית הן להכשיר את העתודה הניהולית של בתי החולים בגליל, למשוך רופאים מצוינים לאזור ולבנות גרעין מבוסס של רופאים שיוביל את עתיד הרפואה בגליל תוך יישום ערכים של מצוינות ומובילות. מנכ"לית המשרד לפיתוח הנגב והגליל סיגל שאלתיאל-הלוי מסרה כי תכנית 'תלפיות גליל' הינה חלק ממערך שלם שמוביל המשרד לפתוח הנגב והגליל לחיזוק מערך הרפואה בגליל, שהחל עם הקמת הפקולטה לרפואה בגליל ולאחריה, מינהלת המחקר הביו-רפואי. בראש התכנית יעמוד פרופ' יהודה אדלר וחברת 'לוטם' המתמחה בפיתוח אסטרטגי.

השר לפיתוח הנגב והגליל ושר התשתיות הלאומיות, סילבן שלום: "הקמת הפקולטה לרפואה בצפת הייתה אירוע מכונן במרחב הגליל כאשר מלבד מתן מענה אקדמי בסטנדרטים בין-לאומיים, משכה אליה הפקולטה סגלי רפואה מהמצוינים בארץ. לצד הישגיה של מינהלת המחקר הביו-רפואי, תכנית 'תלפיות גליל' תותיר בגליל את הטובים ביותר. המטרה שלנו היא לחתור לזיהוי ולהכשרה של מנהיגי הרפואה בגליל של המחר".

 

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad