היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

הרופא של ילדי קריית שמונה

 

 

"ילד הוא לא מבוגר קטן" מסביר ד"ר גלושטיין, למה בחר להתמחות ברפואת ילדים, "ההתייחסות לילדים צריכה להיות שונה. צריך לדבר לילד בשפה שלו, במושגים שלו, בדימויים המתאימים. יש סיפוק מאוד גדול לראות ילד יוצא עם חיוך מהמרפאה".

לאחר שעבד כ-20 שנה בירושלים, ד"ר גלושטיין, בן 55, ומשפחתו עברו לגור בגליל והוא הצטרף לצוות מרכז בריאות הילד של 'כללית' בקריית שמונה. "עברנו לצפון מתוך אידיאולוגיה. אני שמח לראות כי רמת הרפואה בצפון היא מאוד מתקדמת. הדבר גורם לי הרבה גאווה. כיף לעבוד בצפון ובקריית שמונה בפרט ולשרת את הקהילה החמה".

ד"ר גלושטיין מוסיף כי "במרכזי בריאות הילד בכללית כמו שיש לנו כאן בקרית שמונה ישנו מודל ייחודי של מרפאה המרכזת את כל ההתמחויות והמומחים בתחום רפואת הילד במקום אחד. במרכז עובדים 10 רופאי ילדים, המהווים מקור של התייעצות והחלפת מידע מקצועי והפרייה הדדית".

במרכז בריאות הילד בקרית שמונה מטפלים בכ-6,000 ילדים מכל האזור והסביבה. הצוות כולל מומחים ברפואת ילדים, נוירולוגיה, קרדיולוגיה, אנדוקרינולוגיה, תזונה ודיאטה, סיעוד ומנהל.

ד"ר גלושטיין "מרכז בריאות הילד בקריית שמונה נחנך לפני כשנה במשכנו החדש והמרווח, ומאז אנחנו פועלים כל העת להרחיב את השירותים הרפואיים במטרה לשפר את הנגישות והזמינות על מנת שההורים והילדים יצאו עם חוויה חיובית מהטיפול שניתן להם".

ד"ר גלושטיין יתארח בעמוד הפייסבוק של כללית ב 20.7 בשעות 12:00-14:00 אתם מוזמנים לשאול שאלות בנושא רפואת ילדים והוא ישיב על שאלותיכם.

אולי יעניין אותך

Bottom ad