היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

הרכב נשאר מותנע, ומישהו אימץ אותו

תשמעו סיפור.

יש עדיין אנשים בקריית שמונה שחיים ברטרו, בזמן המעברה. לא פחות. אחד כזה עצר השבוע את רכבו באחד הרחובות בעיר, השאיר אותו מונע וירד לקנות מוצרים בסופר. נו, תנסו להמשיך את הסיפור מכאן. זה תלוי. אם זה היה בזמן של חלסה, לא קרה שום דבר. הבחור עם המוצרים היה נכנס לאוטו ונוסע.

אבל, חברים, אנחנו חיים בקריית שמונה 2018. אז הסיפור ממשיך כך. כשהבחור חזר הופתע לגלות כי רכבו נגנב. במצב כזה לא היו לו אפשרויות רבות, והבחור שלנו עשה את המעשה הנכון והחכם, התקשר 100 למשטרה.

למזלו, תוך דקות ספורות ניידות משטרה הגיעו למקום והשוטרים יישמו נוהל פריסת מחסומים. לאחר זמן קצר, החשוד בגניבת הרכב הגיע לאחד המחסומים שהציבו השוטרים וכשהבחין בשוטרים, במקום להאט ולעצור, הגביר את מהירות נסיעתו, פרץ את המחסום, איבד שליטה על הרכב והתנגש במעקה הבטיחות.

מה הייתה הפתעתם של השוטרים כששלפו את הנהג לעזור לו, הופתעו לגלות כי מדובר בתושב קריית שמונה בשנות ה-20 לחייו שהיה אמור בכלל לשהות במעצר בית. במילים אחרות, לקוח וי אי פי של המשטרה שנמצא בטיפול בהתאם להחלטת שופט. הבחור היה אמור 'לבלות' באותה שעה במעצר בית לאחר שמספר ימים לפני כן הוא נעצר בחשד לתקיפה של ידידתו. הצעיר, לא רק שהפר את מעצר הבית שלו, אלא גנב רכב, במובן שהוסיף חטא על פשע או פשע על פשע, איך שתרצו. החשוד נחקר על מעשיו ונעצר.

מעצרו הוארך בבית משפט במספר ימים ובסיום החקירה הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

מסקנה. אל תתקוף את הידידה שלך, ואם כבר תקפת ואתה אמור להיות ב'מעצר בית', אל תצא מהבית ואם כבר יצאת וראית רכב מונע בלי נהג… אז תמשיך ללכת, טמבל.

ועוד מסקנה לכל הנהגים בקריית שמונה. אנחנו בשנת 2018, ולא משאירים רכב מותנע ללא השגחה.

 

בא לבקר חבר עצור עם רכב 'עבריין'

משטרת קריית שמונה ממשיכה בפעילות נחושה כנגד נהגים בריונים ובכללם כאלה הנוהגים ברכבים שבהם יש ליקויים חמורים והנהיגה ברכבים אלו מסכנת את עצמם ואת משתמשי הדרך, את זה אתם שומעים שבוע אחר שבוע. הבעיה היא שיש כאלה שלא רק שלא שומעים, הם גם לא קוראים את "חדשות הגליל" 'שוטרים וגנבים'.

והנה הסיפור המעט הזוי. השבוע הגיע תושב האזור בשנות ה-30 לחייו לתחנת המשטרה בקריית שמונה לביקור אח"מ שמשטרת ישראל ארחה על חשבונה. הבחור לא לקח בחשבון שהמשטרה 'מארחת' את 'יקירה' ללא אפשרות ביקורים.

אלא מה, הבחור הגיע עם רכב 'צלצולים', 'שופוני' עם מיטב ההתקנים המכניים שהחוק אוסר.

הנהג נכנס עם רכבו לשטח התחנה בניגוד להנחיות. השוטרים שהבחינו באורח הלא קארו, נגשו אליו על מנת לבקש ממנו לצאת ממתחם התחנה, אך הופתעו לגלות כי ברכבו קיימים ליקויים מכניים חמורים בולטים לעין והזועקים לשמיים אשר עלולים לגרום לתאונות קשות ואף למוות.

לשוטרים לא נותר אלא להוריד את רכבו של הנהג לאלתר מהכביש ולרשום לו מספר דוחות, בהתאם לעבירות התואמות את ספר החוקים.

מיותר לציין שהבחור שלנו הצטער על הרעיון הלא מוצלח לבקר חבר בתא המעצר עם רכב שזועק מליקויים חמורים.

אולי יעניין אותך

Bottom ad