היום ה-14 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

הר של סלעים בפנים של התושבים

הפיתוח והבנייה של העיר ראויים לכל מחמאה, אולם יש צד מכוער הפוגע באיכות חייהם של תושבים ובמקרה זה גם מסכן את ילדי השכונה.

בפאתי בימת תל חי, ברחוב הכרמל, נמצא שטח ציבורי אשר מנוצל על ידי קבלן הבונה באזור אחר כדי לערום את הסלעים והאבנים המוצאים מהאדמה עקב עבודות הבנייה.

צילום: יוסי אוחיון

הדבר נעשה מטעמי נוחות וחיסכון כי יקר יותר לפנות את הסלעים למקום מרוחק או להציעם כחומר מילוי בנמל חיפה (כך עושים בדרך כלל).

במהלך תקופה ארוכה פינו עובדיו של הקבלן את הסלעים לפאתי רחוב הכרמל, והיום נמצא של תל גבוה המסכן את ילדי השכונה ומהווה מפגע אסתטי הפוגע בנוף.

תושבי השכונה מנסים זה תקופה להניא את הקבלן ובפעולות הסחה וסחבת פינוי הסלעים נמשך עד לאחרונה. מזה זמן העתיק הקבלן את המתחם למקום אחר לשם הוא ממשיך לפנות סלעים.

א.ק, אם לילדים המתגוררת בקרבת האתר "הקבלן בונה בכלל במקום אחר, לא בשכונה שלנו. אבל את הסלעים הוא מפנה מתחת לאף שלנו. יש כאן המון ילדים בחופשת הקיץ והם מגיעים לסלעים, מטפסים עליהם ונחשפים לסכנת פציעה, הכשת נחשים וחלילה, גרוע מזה.

נכון שלאחרונה הוא הפסיק להביא לכאן סלעים אבל הוא ממשיך לפנות מעל השכונה שלנו. אנחנו חסרי אונים ולא יודעים כיצד אפשר להפסיק את הדבר הזה" אומרת א.ק.

פנינו לעיריית קריית שמונה וזו תגובתה: "אנו רואים את שפיכת הפסולת בחומרה רבה ומתכוונים לדרוש הסברים ממהנדס העיר שתפקידו הוא בין השאר לוודא שדברים כאלו לא ישנו. האחריות לכך היא חד משמעית של המהנדס ואנו דורשים ממנו שיימלא את תפקידו ויתחיל לעבוד. בכל מקרה העירייה תפעל במלוא החומרה כדי למנוע הישנות מקרים אלו בעתיד. ראש העיר הורה למנכ"ל העירייה לטפל בנושא מידית בכל הכלים האפשריים העומדים לרשותנו על פי החוק כולל הוצאת צו הפסקת עבודה לקבלן".

צילום: יוסי אוחיון
צילום: יוסי אוחיון

אולי יעניין אותך

Bottom ad