היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

השבוע שהיה – 9.10.15

 

המושג 'אחרי החגים', קיבל השנה משמעות מיוחדת.

אחרי החגים השנה 'נפל' בתוך החגים ושונאי ישראל השביתו את השמחה, או לפחות עיממו אותה.

מה שקורה היום צמח וגדל במשך שנים רבות מתחת ומעל לאף שלנו, של ממשלות ישראל. הדקירות ומעשי הרצח יונקים את כוחם תחת חסותנו, ובמקרים מסוימים, תוך הענקת מטריה משפטית ופוליטית לארכי-מסיטים דוגמת אחמד טיבי, מוחד זחאלקה, חנין זועבי, סלאח ראד והרשימה עוד ארוכה ארוכה.

אצלנו איתרגו ראש ממשלה אחד, אריק שרון רק אחרי שהחליף את עורו והחריב את מה שהיה שותף לבנייתו.

לפני כן הוא היה 'רוצח' בפיהם של אותם מאתרגים-שמאלנים, עובדה היסטורית.

…היום יש התפכחות אחרי שחטפנו סידרה של נבוטים בראש ומקבלי ההחלטות הבינו באיחור, שהעובדה שילדים מיידים אבנים ובקבוקי תבערה, אינו סוג של משחק ילדים.

כמויות השנאה שבאו לידי ביטוי בירושלים המזרחית עם הירצחם של בנט ולביא ז"ל, לא הותירו אדם שפוי אחד שלא מבין שמדובר במלחמת שנאה כלפי כל יהודי ויהודי, גם יהודי המתכחש ליהדותו באלף ואחד תירוצים.

…עכשיו כאשר ממדי הטרור הסכינאי הגיעו אל תוכי מדינת ישראל הריבונית אל יפו, פתח תקווה וצריך להגדיר את כללי 'המשחק' עם אותם ערבים החושבים שיוכלו להמשיך ולהחזיק בשני קצות המקל וליהנות מכל העולמות, מהיתרונות (גם החומריים) שהמדינה מעניקה לאזרחיה ולפגוע במדינה ובתושביה היהודיים.

המראות ביפו לא מתירות מקום לספק, גרורות הסרטן אחזו בחלקים מערביי ישראל והם חיים מפיגוע לפיגוע. אילו לא היינו יודעים שמדובר ביפו, היינו בטוחים שהתמונות לקוחות ממרכזי הערים ג'נין ושכם.

תרבות השקר והמירמה בה נוקטים בשיטתיות הפורעים הערביים, מוזנת באופן רציף על ידי מסיטים הממומנים על ידי המדינה ונשמרים על ידי זרועות האכיפה והמשפט הישראליים הנאורים, ובראש המסיטים, חברי כנסת ואנשי דת. היכן נשמע שחופש הביטוי ינוצל לאור השמש כדי לייצר שקרים ולהסיט את ההמון הערבי נגד היהודים במדינת ישראל?! היכן נשמע שאמצעי התקשורת הממלכתיים והמסחריים יתנו במה (מרכזית) לשקרים הללו ויצמידו להם 'פרשנים' שב'פרשנותם' הם מעצימים את מגמות ההסטה?!

ושלא תהיינה אי הבנות. אני בעד עיתונות חופשית, בלתי תלויה ועצמאית, אבל קודם כל אני רוצה לחיות, אני רוצה להרגיש בבית היחידי שיש לי על הכדור. אני רוצה שהתקשורת תשרת ללא פשרות את האמת. מה שמייצרים הפורעים הערביים ומנהיגיהם אינם משתלבים עם עיתונות חופשית ואמת.

אומנות השקר והכזב הגיעו לממדים מפחידים. דוגמא קטנה. ביום רביעי, אחרי לילה בו כילו הפורעים הערביים את שנאתם בכל מה שנראה להם יהודי, עולה לשידור ערבי מיפו האומר, בלי להתבלבל ובלי להתבייש את הדברים הבאים "אנחנו והיהודים חיים בשכנות טובה ושלום. המאבק שלנו הוא נגד השוטרים, המשטרה והממשלה". הבנתם את התיחכום?! כאילו שהשוטרים הם עובדים זרים מתאילנד והממשלה של הלובים…

הי, הלו.. כולנו שוטרים, כולנו חיילים ופגיעה בשוטר או חייל היא פגיעה בנו…

היות וכולנו חכמים וכולנו יודעים הכל טוב יותר ממי שתפקידו לעמוד מול הפורעים, אומר כך: עד עכשיו דיברנו את עצמנו לדעת, עכשיו צריך לאבד את אויבנו, את אלה שהחליטו שחשוב להם לפגוש בתולות דווקא עכשיו ובדרך הם רוצים לצרף יהודי או יהודייה למסע.

הפעם לא רק שצריך לנצח את הטרור, הפעם זה אפשרי.

נ.ב

כדי לדבר שטויות לא צריך להיות רון חולדאי, אלא סתם אידיוט.

 

לעצור את הדימום בהר המריבה

לנוכח מחלוקת הדמים וליבוי הויכוח סביב שאלת הזכות של היהודים לעלות להר הבית מאידך, החובה לדכא את פרץ הרצחנות הערבית כלפי יהודים, יש להשהות את עלייתם של כל נבחרי הציבור, ח"כים ושרי ממשלה, מוסלמים ויהודים להר המדמם.

ברגעים אלה לא עומדת שאלת הזכות אלא, החובה לדאוג לחיים. מה לעשות שהפורעים הערביים מממשים את איומי הרצח והתירוץ, רק התירוץ הוא הר הבית?!

ראש הממשלה נתניהו עשה נכון כאשר אסר את העלייה להר הבית, משני הצדדים, והתגובות המקוממות והמחוצפות של אחמד טיבי וזחאלקה רק מוכיחות את נכונות ההחלטה. עכשיו רק נותר שההחלטה הזאת תמומש ונושאי לפידי האש והשנאה ייעצרו הרבה לפני כניסתם להר הדמים.

  

 

שעותיה הקשות של האופוזיציה

כל כך עצוב ומאכזב לראות את ראשי האופוזיציה בימים קשים אלה.

תאוותם לשלוט העבירה אותם על דעתם. במקום לקרוא נכון את תמונת המצב ולנהוג באחריות, החליטו חלק מראשי האופוזיציה לדוג במים עכורים ולתרגם את המלחמה של שלטון החוק והממשלה בטרוריסטים הנועצים סכינים בגבו של כל יהודי מזדמן לקופונים פוליטיים.

אחת התכונות הנדרשות ממנהיג זה לדעת להסיק מסקנה נכונה ממה שהוא רואה ושומע.

אילו מישהו היה מגיע מהירח ונוחת בישראל השבוע היה בטוח שיצחק הרצוג, יאיר לפיד, ציפי לבני ומקהלת המעודדים מהרשימה המשותפת תפסו את הדוקר היחידי והראשי, מיידה האבנים וזורק בקבוקי התבערה, בנימין נתניהו.

להיות אופוזיציה זאת אופציה וזכות שאם לא מנצלים אותה בתבונה וביושר הופכת אותה ללא רלבנטית ומגוחכת.

 

 

 

אובמה פתח את שערי המזרח התיכון לפוטין

פירות הבאושים של נשיא ארצות הברית הבשילו, ומי קוטף אותם? נשיא רוסיה שנוא נפשו פוטין.

חוסר האונים בו אנו נמצאים מההתנהלות של הנשיא הרופס הזה משך שבע שנות כהונתו הגיע לשיא שלילי מבחינתנו. מי שזיהה היטב את חולשתו של החמור הדמוקרטי מארה"ב זה הדב הרוסי שישב בסבלנות במאורתו הקרירה וחיכה לשעת כושר בה גם אוהדי ותומכי ארצות הברית יריעו לכניסתו למגרש הסורי, ואם לא יריעו, ישתקו. מבחינתו של פוטין זה בעיקר אור ירוק לעשות את מה שאובמה היה צריך לעשות ביום ששרטט את הקו האדום לכניסת ארה"ב למלחמה בסוריה, השימוש בנשק כימי וחביות כלור קטלני של אסאד כלפי אזרחיו.

לא רק שאסאד לא השמיד את הנשק הכימי שברשותו כפי שהתחייב, אלא הוא שיפר ושיכלל את הנשק והתחמושת שברשותו.

הפרשנים חיים בעבר וכבר הם יודעים לקבוע שפוטין ידשדש בבוץ הסורי כי הוא לא הצליח באפגניסטן ולא בצ'צ'ניה…

האמת, שאנחנו מוצפים בפרשנים לעבודות גמורות, הם מספרים לנו על מה שאנחנו רואים ומה שאנחנו מבינים, ואנחנו מחפשים את הפרשן שידע לנתח ולהסיק מסקנות מאירוע דומה עם תוצאה שונה אחרת.

נראה, שפוטין הולך לגזור יותר מקופון אחד בסוריה, אחד כבר יש לו, ברק חוסין אובמה.

 

 

המפכ"ל רוני אלשייך

איני מאלה ששמחים לאיד, בדרך כלל. הפעם, כן.

האופן בו סיכלו היועץ המשפטי לממשלה וחבורת הצדקנים בתקשורת את מינויו של גל הירש למפכ"ל המשטרה הרגיזה והרתיחה במיוחד.

יש לכם משהו נגד המועמד? שימו אותו על השולחן. אתם חושבים שיש לכם משהו נגד המועמד ואתם לא יכולים להציגו? תנו לו להתמנות ותמשיכו לחפש את הממצא המרשיע. תאמינו לי, אם תמצאו, האיש ילך, בעצם יתקע את עצמו בבית בבושת פנים.

…אז יוצא שמי שלא רצה את גל קיבל את ה'שועל', רוני אלשייך סגן ראש השב"כ.

המאפיינים שעליהם התמקדו עוכרי ישראל: כיפה, כרס, 'נוטש' התנחלות ו…עטור שפם.

הכי הייתי מבסוט שהם אכלו אותה עם השפם, מפכ"ל עם שפם…

בהצלחה לרוני אלשייך מפכ"ל המשטרה, תתחילו להתרגל.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad