היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

השערורייה התורנית: 115 תושבים השתלטו על חניות נכים

השערורייה התורנית

115 תושבים השתלטו על חניות נכים

אם ינחת בקריית שמונה מישהו מהמאדים, הוא יהיה בטוח שהגיע ל'עיר הנכים', וזאת לפי מספר חניות הנכים הפזורות בעיר.

עם הפעלת השיטור העירוני (כל הכבוד!), אותרו השבוע לא פחות מ-115 'חניות נכים' שהפכו מחנייה ציבורית לחנייה פרטית עם מספר רכב. השיטה פשוטה. תושב שחשקה נפשו בחנייה שמורה, כזו שגם החוק ישמור עליה מפני משתלטים (1000 שקל קנס לעבריין) פשוט השקיע כמה שקלים בודדים ותלה שלט עם מספר הרכב הפרטי שלו.

מאותו רגע, החנייה הפכה לחנייה פרטית של נכה אחד.

מאותו רגע השוטרים 'שמרו' עליה ואם נכה שמספר רכבו לא מופיע על השלט החנה את רכבו, נחשב גם הוא לעבריין.

בפעילות משטרת קריית שמונה בוצעו השבוע שני מבצעי תנועה. הראשון, אכיפת חניות נכים: נרשמו שישה דוחות תנועה כנגד נהגים שחנו בחניות נכים. אותרו 115 אזרחים שהשתלטו על חניות נכים. כנגד אנשים אלו יצאו התראות על ידי הפיקוח העירוני וניתן להם זמן סביר להסיר את מספרי הרכבים מחניות הנכים.
כמו כן, בפעילות שבוצעה במספר רחובות בעיר, נרשמו השבוע 15 דוחות תנועה ו-5 כלי רכב הורדו מהכביש עקב איסורי שימוש. נרשמו חמישה דוחות חניה לרכבים שחנו על המדרכה. נהגים יקרים, סעו וחנו כחוק.

 

 

הגיעו מעכו 'לעבוד' בקריית שמונה

זו לא הפעם הראשונה ששוטרי הסיור מתחנת קריית שמונה עוצרים חשודים שברכבם מתגלים סמים, סכינים אגרופנים ומיני חפצים ועזרים שבעלותם אינה ברורה.

בפעילות סיור שגרתית של משטרת קריית שמונה נצפה השבוע רכב שנסע בעיר במהירות גבוהה בתוך שכונת מגורים. הרכב נעצר לבדיקה, בתוכו היו שני חשודים תושבי עכו בשנות ה-20 לחייהם. בחיפוש שבוצע ברכב נתפסו סמים בכמות שלא לצריכה עצמית, שקיות חלוקה, משקל, כסף רב, פלאפונים, סכינים ואגרופן. שני החשודים עוכבו לתחנת המשטרה, נחקרו, מסרו את גרסתם ונעצרו. מעצרם הוארך בבית משפט והחקירה נמשכת.
 

תקפו באלות ושדדו פלאפון ומזומנים

תושב קריית שמונה התלונן השבוע במשטרה כי הותקף על ידי שני אנשים עם אלות בכל חלקי גופו וגנבו ממנו פלאפון וכסף, לאחר מכן נמלטו מהמקום. האיש מסר כי הוא מכיר אחד מהם מעבודתם יחד. בפעילות זריזה של המשטרה אותרו שני החשודים, תושבי קריית שמונה בשנות ה-20 לחייהם. החשודים נחקרו, מסרו גרסתם ונעצרו. מעצרם הוארך בבית משפט והחקירה בעיצומה.

 

גניבה חקלאית

במהלך פעילות יזומה של שוטרי מג"ב ממשטרת קריית שמונה באזור הסמוך למושב בית הלל, נתפסה חשודה תושבת אחד הכפרים כשברכבה נמצא פרי הדר בכמות גדולה החשוד כגנוב. כמו כן בשטח בו נתפסה אותרו שקיות מלאות בתוצרת מסוג קלמנטינות מוכנות להעמסה. המתלונן, בעל השטח, הגיש תלונה במשטרה על גניבת התוצרת והמשטרה עיכבה לתחנה את החשודה יחד עם רכבה. החשודה נחקרה, מסרה את גרסתה ושוחררה בסיום החקירה בערבות. הרכוש הגנוב הושב למתלונן ע"י המשטרה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad