היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

השתבחו עם הזמן – וותיקי הפועל קריית שמונה

 

חייבים לזכור את השחקנים הוותיקים של פעם שבנו, נלחמו והניחו את הבסיס להצלחות של היום. חבורה נפלאה של ילדי העיר שהם ובני משפחותיהם תמיד מעורבים, תמיד אוהדים.

השבוע שמתי את פעמיי והגעתי לאצטדיון לראות את הקבוצה החדשה של ותיקי עירוני קריית שמונה. בכניסה לפני שהשחקנים מגיעים אני מוצא את האיש והמוציא לפועל של הקבוצה אלי מנחם, אדם שאת כל נשמתו נותן  יום ולילה  למען הספורט בעיר.

אלי, כיצד עלה לך הרעיון לבנות קבוצת וותיקים בליגה?

"תשמע יוסי, אתה מכיר אותי, הכדורגל בדם שלי, מגיל שמונה אני רץ במגרש הזה כשחקן וכמנהל תמיד היה לי חלום להקים קבוצת וותיקים. היום אחרי ההצלחה של הקבוצה הראשונה והאצטדיון הנהדר הזה החלטתי להגשים חלום וגם להקים קבוצת וותיקים למען האוהדים והשחקנים וחשוב תמיד לזכור את חבורת הוותיקים שאתה רואה על המגרש ואת ההתלהבות שלהם. ממש תענוג".

לאחר שיחה קלה אני רואה שהשחקנים הוותיקים מגיעים לאימון, כולם לבושים בתלבושת אחידה, נעליים וגרביים, הופעה חבל על הזמן.

חנניה פחימה הכוכב האגדי של הפועל קריית שמונה עולה בריצה קלה וכבר נתפס לו השריר אבל מלא מרץ והתלהבות ועל פניו אושר כשהוא נכנס למגרש.

ובזה אחר זה עולים: אלי סלמה, שאול בן סימון, ברוך פרטוק, זאב זוויגי, איציק סיטון, שרון אזולאי, מיקי ממן, שרון מנחם, שלומי כבסה, ניסן פתיחה, שמעון סבח, קובי לוי, אילן זוויגי, יהודה בן סימון, מיקי בן שימול, סיימון אזולאי, דוד ממן, אלון אלוק-מאמן שחקן, מישל מויאל-מעסה, יצחק מנחם-מנהל הקבוצה ואלי מנחם האבא של הכדורגל בקריית שמונה.

וכך אני מסתכל מהצד ורואה אותם מתחממים ומתאמנים וכולי מלא אושר כשחקן העבר לראות איך קריית שמונה על מפת הכדורגל ונמצאת היום בצמרת הכדורגל וכל זאת (גם) בזכות חבורה נפלאה של שחקנים מהעבר.

קבוצת וותיקי עירוני קריית שמונה נמצאת בליגה של 12 קבוצות, המשחקים מתקיימים בימי ג' בשעה 19:30 באצטדיון העירוני בקריית שמונה. בואו לעודד!

ועל כל המלאכה הזו מנצח ומוביל אלי מנחם האיש היקר שהכדורגל זורם בדמו.

ואחרון חביב: תודה לך איזי שירצקי על כל מה שאתה נותן ותורם למען הכדורגל בקריית שמונה, מהילדים ועד הוותיקים.

ולסיום אזהרה. לאחר שבקרתי במגרש והתרגשתי, אני לא שוכח שתפקידי להעביר אליכם רשמים וידיעות על שחקני העבר, האמת, הרצון של החברה הוא כזה גדול והתעלומה עד כמה היכולת תהיה בהתאם. נט"ן יהיה באזור, על כל מקרה ואני מקווה שלא נזדקק לו. קבלו את המנה הראשונה.   

בתמונה: עומדים מימין לשמאל, יצחק מנחם מנהל, דודיק פרידמן, מיקי ממן, שאול בן סימון, שמעון סבח, אלי סלמה, קובי דשאו, חנניה פחימה, שרון אזולאי, ברוך פרטוק, זויגי זאביק, יושבים: אליאס קמרי מנהל האצטדיון, שרון מנחם, שלומי קבסה, דוד ממן, יהודה בן סימון, אלון אלוק מאמן, איציק סיטבון, ויקי בן שימול, ואלון זויגי.

כורעים: השוערים משה בוהדנה וסבח פרנסואה


 

אולי יעניין אותך

Bottom ad