היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

התכנית לחיזוק הפריפריה הגאוגרפית של מדינת ישראל וקריית שמונה

ח"כ ניר ברקת הציג ביחד עם ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן את התוכנית שלו לחיזוק הפריפריה הגיאוגרפית של מדינת ישראל.

לאחר עבודה מאומצת של כ-7 חודשים, ח"כ ניר ברקת מביא למימוש התכנית שלו לחיזוק הפריפריה הגאוגרפית של מדינת ישראל אותה הכין בשיתוף עם פרופ' מייקל פורטר מאוניברסיטת הארוורד, פורום קהלת, ישראל צומחת וישראל 2048. התכנית כוללת פיתוח "מרכזי צמיחה" לגליל-גולן, נגב-ערבה, יהודה ושומרון.

במסגרת מימוש התוכנית הציג ח"כ ברקת לראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן, את התוכנית לצפון בכלל ולקריית שמונה בפרט, לפיה תיירות המרפא, ההיי-טק והתעשייה הקלה, האגרו טק והחקלאות יכולים להוות מנועי צמיחה דרמטיים לעיר ולאזור כולו.

ח"כ ניר ברקת: "אני מודה לחברי, ראש עיריית קריית שמונה אביחי שטרן. ראש עיר צעיר ושאפתן, שהגיע לתפקיד מהמקום הנכון ועושה כל שביכולתו כדי לגרום לעיר להצליח. בעוד 30 שנה, יחיו במדינת ישראל כ-17 מיליון נפש ובכדי לתת מענה ראוי לביזור האוכלוסייה אנחנו צריכים לפתח מנועי צמיחה ולייצר ביקושים בפריפריה הגאוגרפית של ישראל: בגליל ובגולן, נגב ערבה ויהודה ושומרון.

בצפון קיים פוטנציאל ייחודי בתחומי התיירות ובריאות מרפא, ההיי-טק ותעשייה קלה, האגרו-טק וחקלאות.

כשמתמקדים בקריית שמונה אנחנו מוצאים פוטנציאל עצום לפיתוח מנועי הצמיחה של העיר. יש להפוך אותה HUB תיירותי ועסקי לגליל העליון ולעיר מרכזית עם כ-100 אלף תושבים. על המדינה לתעדף את פיתוח התשתיות לצפון המחוללות צמיחה ולפעול להקמת קווי רכבת שיחברו בין קריית שמונה-כרמיאל, לחזק את תחום הרפואה וההתחדשות העירונית ובכך לגרום לקריית שמונה להצליח".

ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן: "אני שמח לראות חבר כנסת שמגיע אלינו עם חשיבה מחוץ לקופסא. חשיבה יצירתית שעשויה ליצור מציאות חדשה. כשברקת מדבר צריך להקשיב לו. הוא מבין אולי הכי טוב את הרשויות המקומיות ואת הבעיות איתן אנו מתמודדים. כמי שהיה ראש עיריית ירושלים מי כמוהו יודע לעשות ולא רק לייעץ. היום אנו כותבים את סיפורה של קריית שמונה והתוכנית של ברקת משתלבת היטב בסיפור החדש שלנו והפיכתה של קריית שמונה לעיר היזמות של ישראל".

ח"כ ניר ברקת: "אני מודה לחברי, ראש עיריית קריית שמונה אביחי שטרן. ראש עיר צעיר ושאפתן, שהגיע לתפקיד מהמקום הנכון ועושה כל שביכולתו כדי לגרום לעיר להצליח".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad