היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ולדי ביקנוב מקריית שמונה אלוף אירופה בהחלקה: "שמתי לעצמי מטרה להיות אלוף אירופה"

– שלום וברכות, לאלוף אירופה החדש בהחלקה. ספר מעט על הדרך לאליפות.

ולדי: "תודה על הברכות. אני חושב שהדרך להישג הזה התחילה כשקיבלתי כרטיס כניסה לאולימפיאדת סוצ'י לפני קצת יותר משנה. אז באמת הבנתי והתחלתי להאמין שיש לי את היכולת להגיע לטופ העולמי בספורט שלי. עבדתי מאוד קשה בקיץ מבחינת אימונים דיאטה נכונה ולשים לעצמי מטרות בטווח הקצר והארוך. כשטסתי לחו"ל כדי להתחיל את עונת ההחלקה והתחרויות, הודיעו לי שאני צריך לעבור ניתוח די מסובך בירך עם שיקום של שישה חודשים. החלטתי ביחד עם המאמן (ההולנדי) שאני אתחרה עד אליפות אירופה ואוותר על שאר העונה כדי להיות מוכן לעונה הבאה בזמן".

 
- מה בדיוק עשית?
שמתי לעצמי מטרה להיות אלוף אירופה ואני מאוד גאה בעצמי שיכולתי לעמוד במשימה הזו. זה נותן לי הרבה מוטיבציה להמשך השנים עד לאולימפיאדה הבאה בקוריאה 2018", אומר ולדי ביקנוב בראיון ל"חדשות הגליל".

ולאדיסלב ביקנוב, לא עיכל את ההישג הגדול שלו, אלוף אירופה בהחלקה, דקות ארוכות אחרי ובצניעותו העדיף לדבר, מלבד על ההישג, על מצב הברך שלו ועל הניתוח שעליו לעבור. ניתוח ושיקום הרגל שישביתו אותו למשך חצי שנה בערך.

ביקנוב בן ה-26 הוא עוד אלוף היוצא מקריית שמונה ומצטרף לאלופים בכדורגל, איתוראן ובטניס לדודי סלע. 

ההישג של ולאד הוא לא עניין של מה בכך היות והוא גבר על האלוף האולימפי ב-500 מטר, ויקטור אן, עבר את מדליסט הזהב האולימפי בשליחים, סמיון אליסטראטוב וגם את מדליסט הארד האולימפי, קנחט סינקי מהולנד, שדורג במקום הרביעי.  אומנם, המקצה ל-3000 מטר בו זכה ולאד אינו אולימפי אבל יכול להיות שבשנת 2018 הוא ייכנס לתחרויות השורט טראק.

ביקנוב הגשים חלום בניצחונו וגם עמד בהבטחה שהבטיח לעצמו, להיות אלוף אירופה.

ולאד: "שמתי לעצמי מטרה בעבר לנצח באליפות אירופה. לא הייתי באמת קרוב לתוצאה הזאת וקצת מוזר להגיע לזה סוף סוף. אני מרגיש שיפור ענק בעונה הזאת ומתכוון רק להמשיך להשתפר עד לאולימפיאדה 2018".

מלשכת ראש העיר נמסר שברגע שביקנוב יחזור לארץ הוא יוזמן לראש העיר כדי להודות לו על ההישג והכבוד שהביא לעיר ויעניק לו תשורה בשם תושבי קריית שמונה.

צילום באדיבות: Schaatsfotos.

 .

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad