היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ותודה לספונסרים


באירוע נכחו ראשי מועצות בכללם גיורא זלץ, ראש המועצה האזורית הגליל העליון ונציגי קרית שמונה בראשות יגאל בוזגלו, סגנו של ניסים מלכה שהיה בביקור בדרום, אלי זעפרני המשנה לראש העיר, יורם ממן חבר מועצת העיר והממונה על הספורט ועמי זנטי יו"ר עמותת הפועל קרית שמונה בכדורסל. עוד כיבדו בנוכחותם ספונסרים של הקבוצה, חברי ההנהלה והצוות המקצועי כולל שחקני הקבוצה מהעונה שעברה ושחקני עבר כברק פלג וניר מטלון.
פתח את הערב גלי כץ יושב ראש מועדון האוהדים האריה השואג, שדיבר על חשיבות הקבוצה ברמה האזורית ועל האיחוד עם ק"ש כצעד ראשון לבניית קבוצה על אזורית המייצגת את הגליל המזרחי – ארץ הגליל. גלי הוסיף וסקר את הפעילויות החברתיות – קהילתיות של הקבוצה בעונה החולפת בשיתוף עם מועדון האוהדים – בכל שבוע פעילות שונה, במהלך השנה כולה: פעילויות עם ילדים בבתי הספר , פעילויות משותפות עם מרכז קליטה, עם עמותת אילים בקרית שמונה ובית ותיקי הגליל. לילה לבן לנוער, ליגת האריה השואג לילדים ולבוגרים, סוף שבוע של בריאות וספורט, תחרות סטריט-בול אזורי ועוד מגוון רחב של פעילויות.

גיורא זלץ ראש מועצת הגליל העליון חיזק את דברי גלי לעניין הפעילויות החברתיות והוסיף כי בעוד שמתקיימות שיחות ונרקמים רעיונות על שיתופי פעולה שונים בין הרשויות, איחוד זה בין עמותות הכדורסל הינו הסנונית הראשונה לשלב המעשי… זהו צעד ראשון ומבורך לביסוס הכדורסל בגליל המזרחי והחזרתו לקידמת הבמה כמו בשנות הזוהר שלו, בעבר הלא רחוק

אירוע ההשקה כלל מסיבת עיתונאים בהשתתפות גיורא זלץ, יגאל בוזגלו, גלעד עברי יו"ר הקבוצה, כפיר מעוז נציג ק"ש בהנהלת הקבוצה, ארז חזן שחקן העבר של הקבוצה ונבחרת ישראל המשמש כיו"ר הועדה המקצועית של הקבוצה וזיו ברתנא מאמן הקבוצה זאת השנה הרביעית. 

כל הדוברים ציינו את חשיבות האיחוד להמשך הפרויקט הייחודי של הפועל גליל עליון – קרית שמונה שמטרתו היא חיזוק ושיקום ענף הכדורסל באיזורנו וזאת בתהליך בניה מדוד וארוך טווח. יגאל בוזגלו מקווה שזו הנחת אבן הפינה לשיתופים נוספים בעתיד בתחומים אחרים. זיו ברתנא מאמן הקבוצה, הדגיש את חשיבות בניית הסגל על בסיס שחקנים שגדלו במחלקת הנוער (9 במספר) אשר בעונה החולפת היוו את הבסיסי של הסגל. 

בסיום הפאנל נאמרה תודה ענקית לרז גל על תרומתו המסורה לקבוצה החל מיומה הראשון כמתחדשת (לרז לא התאפשר להגיע לקבל את הזר והתודות שהוכנו לו).

בהמשך הערב העניק ניצן דהן חבר הנהלת הקבוצה, תעודות הוקרה לתומכים ולספונסרים שבלעדיהם לא היה ניתן לקיים את פעילות הקבוצה.

את הערב החגיגי סיים פאנל בראשות שחקני העבר ניר מטלון הגדול, שהצליח להצחיק את כולם עם מגוון חיקויים מהעבר, ברק פלג ושחקני הקבוצה מהעונה שעברה אבישי גורדון ורון סבג……..

אולי יעניין אותך

Bottom ad