היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

זוהתה גופתו של איתמר אוחנה ז"ל. ההלוויה מחר בשעה 15:00

לאחר שבעה ימי חיפושים, אותרה היום (שלישי) גופתו של איתמר אוחנה ז"ל באזור בו התמקדו הכוחות בכינרת. בני משפחתו של אוחנה הגיעו לתחנת השיטור הימי בחוף צמח כדי לזהותו, והחיפושים הופסקו. ההודעה על מציאת הגופה מגיעה שעות ספורות אחרי ששני הטובעים הנוספים, לירון כראדי (17) ונחמן איטח (21), הובאו למנוחות.

בשעה 15:00 זיהה הסונאר עצם נוסף במים, והמחלצים הבינו שמדובר בגופה. היא נלקחה מיד לתחנת השיטור הימי בחוף צמח שם ביצעו בני המשפחה זיהוי סופי. גם אתמול אותרו שתי הגופות בעומק של 25 מטרים מתחת לפני המים.

שבוע לאחר היעדרותו של איתמר אוחנה בן ה-19, הוריו רחל ושמעון אמרו "מה עובר על אמא? אמא לא ישנה, אנחנו לא ישנים, בקושי אוכלים, בקושי שותים, קשה", סיפרה האם רחל. "אנחנו מנסים לעצור את הדמעות כי יש פה עוד אחים, מנסים להרגיע את סערת הרגשות". האב שמעון הוסיף: "הבטחנו שאנחנו לא בוכים, זה לא מתאים, אנחנו צריכים להיות שמחים".

האב שמעון סיפר כי מדובר בפעם הראשונה בה הרשה לבנו איתמר לנסוע לחופש לבד: "בסך הכל הילד יצא ליהנות במסיבת יום הולדת  – הוא נולד ב-ו' בניסן. אני לא מוותר לו, אף פעם לא נתתי לו לצאת לבד, תמיד הוא יצא איתנו איפה שהוא לא היה. הוא ביקש ללכת ואמר 'יש לי יום הולדת'. אמרתי לו ששחררתי חבל".

האב הוסיף כי "הילד עשה פה עבודת קודש – הוא הציל פה שניים מהחברים שלו". לאחר מכן סיפר אוחנה על הקשר עם משפחות שני הצעירים שטבעו וגופותיהם נמשו וזוהו – לירון כראדי ונחמן איטח. "אני רוצה לדבר על שתי המשפחות שעזבו, שמחתי מאוד שהם היו הראשונים. הן היו מרוסקות, כל הזמן דיברו שהם פוחדים לצאת אחרונים. זה באמת הלחיץ אותי גם, כי ראיתי שהם במשבר ופחדתי שיקרה איזה אסון".

ההלוויה תתקיים מחר בשעה 15:00 בבית העלמין קרית שמונה

אולי יעניין אותך

Bottom ad