היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

זמן פציעות

בקריית שמונה עוד לא הספיקו לשמוח מחזרתו של תמיר כחלון, משה אבוטבול ודויד מנגה לסגל ולאחר פציעות ממושכות וכבר קיבלו מכה נוספת עם פציעתם של אדריאן רוצ'ט ותמיר כחלון בשנית, עם עזיבתם של דרקו טסבסקי ואחמד סבע זה משאיר את ברק בכר עם סגל מצומצם ביותר איתו הוא נאלץ להתמודד.

בעקבות הפציעות נראה כי המועדון בכל זאת ינסה לצרף שחקנים נוספים לקבוצה בחלון ההעברות שיחזקו את הקבוצה, כאשר עזיבתו של טאסבסקי אף פינתה מקום לזר נוסף בקבוצה.

היום תארח קריית שמונה את מכבי חיפה המשתפרת של אריק בנאדו ותנסה להשיג ניצחון שני ברציפות, לא מעט דובר העונה על כך שהקבוצה של ברק בכר סובלת בעיקר מאי יציבות ביכולת ובעיקר בתוצאות, למרות זאת הצליחה הקבוצה לטפס למקום ה-6 בטבלה ועל זה היא חייבת לנסות לשמור תוך שהיא מעודדת ומגיעה עם ביטחון למשחק לאחר הניצחון על בני יהודה.

מכבי חיפה לעומת זאת הייתה במגמת השתפרות עד למחזור האחרון בו סיימה רק בתיקו מול רמת השרון, למרות זאת אין לתוצאה האחרונה של הירוקים להטעות אתכם, הקבוצה של אריק בנאדו מציגה במחזורים האחרונים יכולת לא רעה בכלל כשהמטרה העיקרית של הירוקים מהכרמל היא בעיקר לנסות להמשיך לצבור נקודות ולטפס עוד קצת למעלה בטבלה.

בפן המקצועי החלוץ הצעיר אופיר מזרחי ימשיך לקבל את הקרדיט כשגם החלוץ ברק בדש צפוי לפתו בהרכב הראשון.

 

בנושא אחר, שמו של בדש אף הוזכר כמועמד לבית"ר ירושלים שמחפשת אחר חיזוק, מאמן הצהובים רוני לוי מעריך מאד את השחקן ונראה כי בית"ר תנסה לפנות לק"ש בנושא בימים הקרובים. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad