היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

זעם כלפי חברת "מילגם"

זה שוב קורה, בלגן, דוחק ובזבוז זמן יקר של ההורים במחלקת הגביה של עיריית קריית שמונה, המופעלת ע"י חברת "מילגם", בזמן שהם באים לשלם עבור שירותים בחינוך, והפעם תשלום עבור הזנת ילדיהם. ביום רביעי הגיעו הורים רבים למחלקת הגביה כדי לשלם עבור ההזנה לילדיהם. הורים רבים התלוננו בפנינו על הדוחק והצפיפות שהיו במקום.

ממש בערב החג נשלח מכתב להורים ובו מודיעים להם שאם ברצונם שילדם יקבל ארוחה בבית הספר יהיה עליהם להזדרז ולשלם את התשלום במחלקת הגביה עד יום 10.10, יום רביעי. מי שישלם עד יום רביעי, ילדו יקבל אוכל ביום ראשון, ומי שיאחר בתשלום, הפסיד את החודש.

אלא מה, העירייה יצאה לחופשה מרוכזת במהלך חג הסוכות, והורים שרצו להזדרז ולשלם, לא יכלו לעשות זאת. יצא, שביום רביעי הגיעו מאות הורים באותו זמן לשלם כדי שמצפונם לא יציק להם על שילדיהם לא יאכלו בבית הספר.

 

ג' אימא לשני ילדים במוסדות החינוך בעיר: "הגעתי למחלקת הגביה כדי לשלם עבור ההזנה לילדיי. האולם היה מלא בהורים רבים שגם הם הגיעו לשלם. להפתעתנו נדרשנו לעמוד פעמיים בתור. פעם ראשונה חיכיתי כ-40 דקות כדי למלא את הטפסים, ולהפתעתנו וכעסנו, נשלחנו לתור אחר כדי לשלם. ממש חֶלֶם", אומרת ג'.

ח' הורה שהגיע לבצע את הפעולה הפשוטה של תשלום עבור הזנת בנו מצא את עצמו ב"סרט", כדבריו. ח': "ביום רביעי אחה"צ הגעתי למחלקת הגביה של העירייה כדי לשלם עבור ההזנה לילד. מה שעבר עלי היה הזוי, בלשון המעטה. מלא הורים, חלק מהם עם ילדים על הידיים עומדים בתור. והאבסורד הוא, העמידה הכפולה בתור, למילוי טופס ולתשלום. אני לא מבין את העירייה, ככה עבדו במעברה, לא בשנות האלפיים".    

לאור התנהלותה הלא מתחשבת באינטרס הציבורי בכל הקשור לשירות יעיל וטוב של חברת "מילגם" הגיעה העת שבעירייה ישקלו להחזיר את נושא הגבייה לידיה או לידיה של החברה הכלכלית. לא יתכן, וזאת אמרו בכעס הורים רבים, שהשירות שלו הם זכאים כאשר הם באים לשלם עבור הזנה.  

 

 מעיריית קריית שמונה נמסר בתגובה: "התושבים צודקים בטענותיהם. חברת הגבייה מילגם התרשלה, בלשון המעטה, בהליך הרישום וגביית התשלומים. אנו רואים את התנהלות החברה בנושא זה בחומרה והדבר יטופל בצורה יסודית כדי למנוע הישנות מקרים אלו בעתיד. אנו מתנצלים בפני התושבים על עוגמת הנפש שנגרמה להם כתוצאה מהליך הרישום למפעל ההזנה".

כל הניסיונות לקבל תגובה מחברת "מילגם" לא צלחו עד סגירת הגיליון.

אנו שומרים לחברה את זכות התגובה לכשתתקבל.

אולי יעניין אותך

Bottom ad