היום ה-14 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

זעקת הכחולים

כאמור בשבוע שעבר התקיים סיור של סמנכ"ל המנהלת, ניר ינקלביץ, באצטדיון העירוני של קריית שמונה.

עם סיום הביקור, הודיע האחרון לאנשי עריית קריית שמונה כי האצטדיון אינו עומד בסטנדרטים החדשים שקבעה המִנהלת לאצטדיונים בליגת העל וכי על האצטדיון לעבור שדרוג רציני. שדרוג שעלול להסתכם בקרוב לעשרה מיליון שקלים.

בעקבות כך, פנה בשבוע שעבר, יו"ר המועדון, איזי שרצקי, לראש העיר קריית שמונה, הרב ניסים מלכה, בבקשה להידרש בדחיפות ולנסות לעשות את כל הניתן בבעיית המתקן העירוני, לרווחת ציבור אוהדי הכדורגל בקריית שמונה בפרט והגליל בכלל.

נכון לאתמול (חמישי) לא קיים תקציב עבור שדרוג האצטדיון, דבר אשר מאלץ את המועדון לחפש חלופות לאירוח משחקי הבית בעונה הבאה.

כזכור, גם עבור ילדי המועדון, מתעכב ונסחב מזה מספר שנים בניית מגרש כדורגל סינתטי למחלקת הנוער, ועל אף כל הקושי בשנים האחרונות, המועדון עשה הכל והצליח לקיים הן את משחקי קבוצת הבוגרים והן את משחקי קבוצת הנוער בקריית שמונה. זאת כאשר גם מתקנים אשר בתוך מבנה האצטדיון העירוני (בניהם חדרי הכושר) מומנו על ידי עירוני איתוראן קריית שמונה וזאת למרות הבטחות הטוטו ומשרד הספורט לתקצוב לכך.

השנה לפי כל האמור לעיל המצב שונה ואין בכוונת או ביכולת המועדון לשפוך עוד ועוד כספים על המתקן.

למרות שעד היום, במשך 17 שנה, התמודד המועדון עם מכשולים רבים על מנת להישאר ולשחק רק בקריית שמונה, שכן זו הייתה מלכתחילה מטרת בואו של איזי שרצקי למועדון. השנה לאור הדרישות החדשות, תאלץ הקבוצה לשחק מחוץ לקריית שמונה.

מועדון הכדורגל עירוני איתוראן קריית שמונה מבקש ופונה לכל הנוגעים בדבר: עיריית קריית שמונה, המועצה להסדר ההימורים בספורט ושרת הספורט, לחדול מהדיבורים והפעם, לקיים במעשים ולהקצות את כל הנדרש, על מנת שבקריית שמונה יעמוד סוף סוף אצטדיון ראוי שיאפשר לארח את משחקי הבית של המועדון בעיר.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad