היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

חגיגות היקבים במושב רמות נפתלי

במסגרת פסטיבל "בשביל היין" ה-7, בהובלת המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל תתקיים גם השנה חגיגה של יינות משובחים ומוסיקה טובה ביקב עמרם ויקב נעמן ברמות נפתלי

חגיגת היקבים במושב רמות נפתלי , אשר זכתה בשנים האחרונות להצלחה מסחררת, עם אלפי משתתפים המגיעים לאירוע מכל קצבות הארץ, תתקיים גם השנה רגע לפני חג השבועות.

בישוב הפסטורלי, השוכן בהרי נפתלי  ומשקיף על הנוף המרהיב של עמק החולה והרי הגולן, יתקיימו שתי חגיגות גדולות: ביקב עמרם וביקב נעמן. כל יקב יארח את המבקרים, בסגנון שונה הן קולינרי והן אמנותי ויספק למשתתפים חוויה ייחודית ומשכרת . האירוע יתקיים בצמוד לחג השבועות, ביום שישי ה-10 ביוני 2016.

היקבים ברמות נפתלי מגדלים את ענבי האיכות בטֶרוּאֶר (מרחב הגידול) המופלא של עמק קדש והרי נפתלי. שיתוף הפעולה בין היקבים במושב מסמן את מיתוג עמק קדש, כאחד ממרכזי היין המובילים בארץ.

בחגיגה יוצגו,  בכל אחד מהיקבים, יינות חדשים וישנים, הופעות מוסיקה  וכיבוד גלילי משובח. יקב עמרם ישיק את יינות 2014 מסדרת "פרמיום", "בראשית" ו"הרי נפתלי". במסגרת האירוע יחולקו טעימות מיינות אלה, והאורחים יוכלו ליהנות  ממופע מוזיקת עולם בניצוחו של ניר מוצירי, המשלב במופע  גם יצירות מקוריות.

יקב נעמן ישיק את היינות "פינק פלויד" ו"בייב" מרלו 2015 ושל יינות "גרנד ריזרב" 2013  כולל טעימה של כל יינות2013 . באירוע יתקיים מופע מרקיד של רוק אנד רול עם נגיעות של רגאיי של להקת אומה גומה עם עודד טמסוט הנפלא.

המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל בשיתוף משרד התיירות, הרשות לפיתוח כלכלי ערבי במשרד לשוויון חברתי,  מועצת גפן היין, משרד החקלאות ופיתוח הכפר,  הרשויות המקומיות, היקבים ותיירני הגליל, הגולן והעמקים פועלים לקיום הפסטיבל השנתי, המאגד את תיירות היין המתפתחת והמשגשגת בצפון. 

פסטיבל בשביל היין ה-7 יתקיים בין התאריכים 31.5.16 – 19.6.16

לאתר הפסטיבל:  www.winefestival.co.il

בתמונה: בעלי היקבים – שוש ועמרם אזולאי, בטינה ורמי נעמן. צילום . מורן אזולאי .

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad