היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

חדשות הספורט (בקטנה)

 

·          עמוס חוגג >>> אז נכון שסיפרנו לכם כבר על היום הולדת של השוער שלנו דני עמוס שהייתה בשבוע שעבר, ועדיין השמטנו פרט חשוב, האישה שאיתו ענבר הפתיעה את בעלה היקר בצימר של הביוקר עם ים מתנות, מסאז' מקצועי ומה לא. על זה נאמר, איך היא אוהבת.

·          ח"ח למגן גבאי>>> המדור מוסר מפה חיזוק חיובי למגן הצעיר אלעד גבאי שכמעט מידי יום מעלה לפרופיל הפייסבוק שלו שירים מדהימים שתמיד כיף לשמוע, האחרון היה השיר החדש והנדיר של אייל גולן –נולדת בשבילי- האמת לפי כמות הלייקים שהוא מקבל מסתבר שלא מעט אנשים מסכימים איתנו, אנחנו רק מקווים שגם אחרי המחמאות הוא ימשיך להנעים את זמננו בשירים חדשים.

·          ברוכיאן מבקר ברשב"י>>> מקורות מוסמכים מסרו למדור שהכוכב והקפטן הבית"רי אבירם ברוכיאן עשה לעצמו יום כיף קטן והגיע היישר מהבירה להתפלל בקברו של הצדיק רבי שמעון בר יוחאי, על הדרך הוא קפץ לארוחת בוקר באחת ממסעדות האזור. האמת בפעם הבאה אנחנו מבקשים לא לשכוח את קריית שמונה ולהגיע לבקר גם פה, עוד נוסיף תודה לחברים של המדור שדואגים להעביר אלינו מידע מדויק מהנעשה בצפון.

·          מעודדות בגשם>>> למרות הגשם השוטף והקור המקפיא הצמודות של השחקנים לא התעצלו והגיעו לעודד את הבועטים שלהם מקרוב במשחק הליגה מול עכו, נצפו מסתתרות תחת מטריה בגשם השוטף, הילה של תומר סוויסה ומוריה המדהימה של שיר צדק. אין ספק שלשתיים מגיע שאפו ענקי על התמיכה גם בתנאי מזג האוויר האלו, התרשמנו.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad