היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

חדשות הספורט

רביד גזל ייעדר כשלושה שבועות

הקשר המצוין רביד גזל שנפצע במשחק האחרון מול בני סכנין ייעדר כשלושה שבועות, יום לאחר המשחק ערך השחקן צילום בו אובחן קרע חלקי בשריר, אין ספק שזה עוד מכה לק"ש שכן חסרונו של הקשר בהרכב יהיה משמעותי עבור רן בן שמעון שכבר צריך להסתדר עם פציעתו של ברק בדש.

 

מחר
המשוכה הבאה של הכחולים תתקיים מחר ב-17:40 (כן גם צ'רלטון הבינה שאי אפשר להתעלם מהמכונה המשומנת של רן בן שמעון ושחקניו וישדרו את המשחק), ינסו הכחולים להמשיך להגדיל את הפער בפסגה מול רמה"ש של שייע פייגנבוים.
רמת השרון נמצאת בעונה לא רעה בכלל מבחינתה כאשר נכון לרגע זה היא מאיישת את המקום ה-6 של טבלת ליגת העל ומשיגה תוצאות טובות שבוע אחר שבוע. במחזור האחרון הם סיימו בתיקו מול מכבי חיפה אך אין ספק שהיו טובים מהאלופה בכמה דרגות ועוד לפני זה הספיקו לנצח את מכבי ת"א. בקבוצה מהמרכז יש לא מעט שחקנים שלבשו בעבר את המדים הכחולים, המגן הוותיק עמיר נוסבאום שהיה בורג משמעותי בשנים בהם שיחק בקבוצה ובהעפלתה לליגת העל, והאקסים הטריים יותר הבלם יניב לביא שאף היה הקפטן של ק"ש והקשר תומר סוויסה שמצליח לעשות עונה לא רעה ברמת השרון, שניהם נפרדו מק"ש בסיום העונה האחרונה ובכל זאת השלושה לא מתכוונים לעשות הנחות לקבוצת העבר שלהם וינסו לעצור את הדהרה של הכחולים.
מהצד המקצועי בן שמעון יחסר את רביד גזל שנפצע במשחק האחרון וייעדר כשלושה שבועות וייאלץ להסתדר בלעדיו וללא החלוץ ברק בדש שאומנם החל להתאמן עם הקבוצה לקראת סוף השבוע אך צפוי עדיין לקבל מנוחה בשבת הקרובה. מעבר לשניים כל שחקני הקבוצה יעמדו לרשותו של המאמן.

הבלם הצעיר בן והבה מטוברוק סיכם בק"ש

ק"ש החליטה לצרף לסגל הקבוצה את הבלם בן והבה שנבחן תחת עינו של רן בן שמעון והצוות המקצועי של הקבוצה בשבועות האחרונים, צירופו של השחקן הצעיר לקבוצה הוא המשך ישיר למגמתו של איזי שרצקי בנושא של צירוף שחקנים צעירים והתפתחותם בק"ש.

הקבוצות הגיעו לסיכום כי והבה יושאל לק"ש עד לתום העונה ולשרצקי תהיה אפשרות לרכוש את הכרטיס שלו בתום העונה.

שחקן נוסף שעשוי להצטרף לק"ש הוא החלוץ הצעיר רועי זכרי שמשחק אף הוא בטוברוק ונחשב לשחקן כישרוני, אם שני הצדדים יגיעו לסיכום זכרי עשוי להגיע לקבוצה באותה מתכונת של והבה, השאלה עד תום העונה ואופציה לרכישת כרטיסו בסיום.

 

נוער: תיקו מאופס מול ראשל"צ, מחר מארחים את הפועל ת"א

חניכיו של ברק בכר סיימו את משחקם הביתי מול ראשון לציון בתיקו מאופס, ק"ש שלטה ברוב הדקות אך לא הצליחה לתרגם את השליטה לשערים, כאשר בדקה ה-4 הכחולים גם החטיאו פנדל. מחר תארח הקבוצה את הפועל ת"א שנמצאת במקום ה-4 לעוד משחק מאתגר בו תנסה קריית שמונה להשיג את 3 הנקודות הנכספות.

מעבר לכך כל משחקי קבוצות הילדים והנוער שהיו אמורים להתקיים בשבת האחרונה בוטלו עקב מזג האוויר, להלן משחקי המחזור הקרוב:

נערים א'- מחר תארח הקבוצה את מכבי עירוני פתח תקווה.

נערים ב'- יצאו למשחק חוץ אצל מועדון ספורט ג'וליס.

נערים ג'- מחר יתארחו הנערים אצל מכבי צור שלום.

ילדים א'- יארחו את מכבי אחי נצרת מחר.

ילדים ב,1- מחר תצא הקבוצה למשחק חוץ מול הפועל מטה אשר.

ילדים ב,2- יארחו מחר את הפועל שפרעם.

ילדים ג'- יצאו למשחק חוץ מול הפועל חיפה.

טרום א'- הקבוצה תצא למשחק חוץ מול הפועל נצרת עלית.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad