היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

חדשות הספורט – 24.10.2014

עד כה נראה שזה בהחלט הולכת להיות עונה טובה של קריית שמונה, אומנם אנחנו נמצאים רק במחזור החמישי ועדיין מעט מוקדם לקבוע דברים מסוג זה או לצאת בהצהרות אבל הקבוצה של ברק בכר נראית מחוברת ויעילה מתמיד, כלומר גם במשחקים לא גדולים שלה היא מצליחה להגיע להזדמנויות טובות ולנצל מצבים מצוין, כעת המשימה של שחקני המועדון הצפוני היא בעיקר לנסות להמשיך לשמור על המומנטום החיובי וכמובן גם על המקום הראשון ככל שניתן.

כבר מחר מחכה לכחולים משימה בדמות הפועל חיפה שתגיע להתארח באצטדיון הצפוני, כאמור קריית שמונה מגיעה עם לא מעט ביטחון אך גם הפועל חיפה מגיעה למפגש עם לא מעט מוטיבציה לאחר שבמשחק האחרון השיגה ניצחון ראשון לעונה על מכבי נתניה ושחררה לא מעט לחץ, מאמן האדומים ראובן עטר בעיקר רוצה להראות שהניצחון של קבוצתו במחזור הקודם הוא לא חד פעמי ולכן אין ספק שצפוי לנו משחק מעניין ומאתגר.

מעבר לכך הקשר וובה בראון הוריד את הגבס וככל הנראה יהיה כשיר כבר למשחק זה מה שיקל על ברק בכר בקישור.

ביום שלישי יתקיים מחזור אמצע שבוע וקריית שמונה תצא למשחק חוץ מול בני סכנין ותצטרך לדעת לנצל את כל הרעש התקשורתי ואי השקט ששורר בסכנין בעקבות השבוע הסוער שעבר על הקבוצה לאחר שבמשחק האחרון הם קיימו טקס בו העניקו תעודת ההוקרה לעזמי בשארה שחשוד בריגול נגד ישראל ונמלט מהחוק.

בנושא אחר הקשר תמיר כחלון מנסה בכל דרך לחזור מהפציעה הנוכחית, כחלון כזכור סובל משבר בעצם השוקית, בתחילה הוערך כי הוא יחזור כבר בתחילת העונה אך כחלון המשיך לסבול מכאבים קשים שלא אפשרו לא לשחק, למרות שנראה כי השחקן יתקשה להתגבר על הפציעה, כחלון לא מוותר וכעת יחל לנסות טיפול בלחץ על מנת למצות את כל האפשרויות לחזור למגרשים ולא לפרוש ממשחק בגילו הצעיר. 


בכר: "רוצים ליהנות מהתחושה של המקום הראשון"

קריית שמונה סימנה עוד וי במחזור האחרון לאחר שגברה או יותר מדויק הביסה את מכבי פ"ת בתוצאה 3:0 לעיני לא פחות מ-3800 צופים שנכנסו חינם למשחק לאחר החלטתו של שירצקי לאפשר כניסה חופשית למפגש בין השתיים, הניצחון השיג לקבוצה הצפונית שבוע נוסף במקום הראשון בטבלה כאשר האלופה מכבי ת"א נמצאת במקום השני עם נקודה אחת פחות.

המשחק אומנם נפתח בצורה מאוזנת עד שבדקה ה-31 רוג'רס קולה נגח למשקוף של איתמר ניצן. שתי דקות לסיום המחצית הראשונה הגנת האורחים נכנעה בגלל שער עצמי של חואקין מוננגה וקריית שמונה ירדה להפסקה עם יתרון קל.

בדקה ה-56 היתרון המקומי הוכפל אחרי שדוד מנגה הרים כדור לרוג'רס קולה, שהפעם נגח את הכדור לרשת של איתמר ניצן.

בדקה ה-80 הניצחון של המארחים הובטח לאחר שעאהד עזאם כבש את שערו הראשון העונה וקבע את תוצאת המשחק.

מאמן קריית שמונה ברק בכר התייחס לניצחון של קבוצתו: לא היה משחק גדול אבל צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה. עשינו את זה בצורה טובה עם הגנה חזקה ולא הגיעו נגדנו למצבים".

לגבי המשך העונה אמר: "אנחנו רוצים ליהנות מהתחושה של המקום הראשון. מוקדם לדבר על אליפות". בהמשך דבריו התייחס לקהל שנכנס בחינם למשחק: "המהלך שאיזי עשה לא מובן מאליו. הוא אדיר, ראינו בעבר מספרים גדולים יותר ואני מקווה שגם בשבת הבאה יגיע יותר קהל".


שיר צדק: "כיף גדול שיש קהל ביציעים"

קריית שמונה אומנם השיגה ניצחון נוסף ויחד איתו שבוע נוסף במקום הראשון אך מלבד הניצחון גולת הכותרת של המשחק היה הקהל, כ-3800 אוהדים הגיעו למפגש בין שתי הקבוצות לאחר שאיזי שירצקי אפשר כניסה בחינם, הבעלים הודיע כי החליט על משחקים נוספים ללא עלות בהם תתאפשר כניסה חינם.

הקפטן שיר צדק התייחס לכמות הקהל שהגיעה למשחק: "כיף גדול שיש קהל ביציעים, במיוחד בקרית שמונה. בדרך כלל לא מגיעים למשחקים הרבה אוהדים אני מקווה שימשיכו להגיע לכאן גם במחזור הבא". 

לגבי היכולת הגבוהה של החוליה האחורית אמר: "יש בקרית שמונה מחוייבות של כל הקבוצה. גם שני החלוצים שלנו עושים הגנה. אני שמח שההגנה תרמה להתקפה אבל אנחנו יחידה אחת שעוזרת אחת לשניה, אחרי הפגרה היה חשוב לנו לחזור דרוכים ולהציג את הכדורגל הטוב שהצגנו לפניה. בחצי הראשון היינו מאוד מחויבים ועשינו את מה שהיינו צריכים לעשות. זה נראה ניצחון חלק אבל הוא היה מאוד קשה. עכשיו הראש שלנו כבר במחזור הבא" 

על כך שהקבוצה מאיישת את המקום הראשון בטבלת ליגת העל אמר הבלם: "אני יכול להגיד שדיברנו על זה שניצחון על פתח תקווה ישאיר אותנו במקום הראשון. זו הרגשה טובה אבל אנחנו רק במחזור הרביעי ולהסתכל עכשיו על מיקום זה עוד מוקדם. כרגע אנחנו מתרכזים ביכולת וברצון לשפר ולהשתפר. תמיד כיף לתקן אחרי ניצחונות".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad