היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

"חיה פצועה זה לא קלישאה"

בקריית שמונה נעלו היום (שישי) את ההכנות לקראת המשחק מול ניר קלינגר ושחקניו שיתקיים מחר, הכחולים שקיבלו ארבעה ימי חופשה בשל הפגרה שבו לאימונים כבר ביום שני ולאחר שיחה של בן שמעון עשו סוויצ' מהחופשה והחלו בעבודה קשה למפגש מול האדומים מהדרום.

המאמן החדיר לשחקניו שצפוי להם משחק לא פשוט בכלל, אומנם ב"ש מגיעה כשהיא בתקופה לא טובה ועם לא מעט הפסדים לאחרונה, אך בן שמעון הטיב לתאר לחניכיו למה למרות היכולת הרעה של האדומים המשחק מולם צופן בחובו אתגר גדול כשאמר: "חיה פצועה זה לא קלישאה, באר שבע תנסה להתאושש מהתקופה הקשה בה היא נמצאת ותילחם  בשיניים לאורך כל דקה מהמשחק, אתם צריכים להיות ערניים במיוחד".

מעבר לכך הקבוצה הצפונית מקווה שתצליח לקחת 3 נקודות יקרות מהמשחק ולוּ בשל העובדה שכך היא תהיה קרובה מתמיד להישארות בטוחה בפלייאוף העליון. מנגד הכחולים מבינים שבמקרה של הפסד הקערה עלולה להתהפך על פיה והקבוצות שנמצאות ממש מאחוריה בטבלה (מכבי פ"ת והפועל עכו) יכולות לצמצם בקלות את פער 5 הנקודות שמפריד ביניהם.

מסגל הקבוצה ייעדר החלוץ שמעון אבוחצירא שטרם החלים מהפציעה ברגלו, לעומת זאת מי שצפוי לחזור לסגל לראשונה לאחר פציעה בת חצי שנה הוא המגן ברק בכר שמקיים בתקופה האחרונה אימונים סדירים באופן מלא ולא מן הנמנע שבן שמעון ישלב את המגן הוותיק והמנוסה לקראת הישורת האחרונה של העונה.

מהצד השני ב"ש מגיעה למשחק במטרה להתאושש מהתקופה הרעה שעוברת עליהם, ניר קלינגר שקיבל לאחרונה חותמת של גיבוי מהבעלים אלונה ברקת מעוניין להוכיח לה שההודעה שלה על הישארותו כמאמן הקבוצה והחתימה שלו לעוד עונה יחד עם הבעת האמון בו היא לא בכדי והוא זה שיכול להוציא את הקבוצה מהיכולת הרעה אליה נקלעה, בנוסף בב"ש לא שוכחים את הרביעייה שחטפו מק"ש בשמינית גמר הגביע ומעוניינים לנקום בחניכיו של רב"ש על התוצאה במשחק ההוא. אין ספק שצפוי לנו את אחד המשחקים היותר מסקרנים של העונה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad