היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

חייבים המשכיות…

מכבי פ"ת תגיע מחר לקריית שמונה ותתארח באצטדיון הצפוני למשחק חשוב מאד עבור חניכיו של ברק בכר, לאחר תקופה בה הציגו יכולת בינונית וחלשה הצליחו הכחולים לחזור לעצמם בניצחון מצוין על הפועל באר שבע, כעת בקריית שמונה מבינים כי הם חייבים ליצור המשכיות אחרת לניצחון על באר שבע כמעט ואין משמעות.

בניגוד לקריית שמונה מכבי פ"ת מגיעה למשחק במומנטום אחר לגמרי לאחר הפסד למכבי חיפה בתוצאה 3:0, בנוסף הקבוצה של משה סיני פתחה את העונה רע כשבאמתחתה רק ניצחון אחד, תיקו אחד וארבעה הפסדים. עד כה פ"ת מציגה יכולת חלשה מאד ובמחזור האחרון הלחץ התחיל לגבור כאשר אוהדי הקבוצה קראו למאמן משה סיני להתפטר, בשל כך פ"ת תגיע לקריית שמונה בידיעה שהיא חייבת תוצאה טובה בכדי להוריד את הלחץ בו היא נמצאת.

שחקני ק"ש התייחסו למשחק שצפוי להם ואמרו: "עוד לפני שאנחנו מדברים על מטרות וצמרת אנו חייבים ליצור המשכיות, הניצחון על באר שבע היה מצוין אבל אנחנו צריכים עכשיו להמשיך את היכולת ולהגיע באותה רמת מוכנות גם למשחק מול מכבי פ"ת, זה משחק ביתי ואם נגיע מרוכזים כמו מול באר שבע נצליח לשמור את 3 הנקוות בבית".

מבחינת הסגל בקריית שמונה נרשמה אנחת רווחה כאשר נודע שהבלם דין מימוני אינו סובל מפציעה חמורה וצפוי להיות כשיר לשבת, כידוע מימוני תפס את מקומו של שיר צדק הפצוע ועד כה בהחלט מציג יכולת טובה.

מימוני נפצע במהלך הניצחון של הקבוצה הצפונית מול הפועל באר שבע ובקבוצה הצפונית חששו מאוד מכך אך בדיקה שעבר הבלם גילתה כי השחקן כשיר ויכול לשוב לאימונים רגילים ,כך שככל הנראה מימוני הצעיר יוכל לעמוד לרשותו של מאמן הקבוצה ברק בכר במשחק בשבת.

 

 ק"ש מעוניינת בשחקן הצעיר רמזי ספורי

עירוני קריית שמונה מעוניינת לרכוש את הכישרון הצעיר של הפועל תל אביב, רמזי ספורי, כדי להעבירו לקבוצת הנוער של המועדון ובעונות הבאות להעלות אותו לקבוצה הבוגרת. בקרית שמונה מאמינים שספורי יוכל בעוד כמה שנים להיות שחקן מוביל בליגת העל ולהוות השקעה טובה הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כלכלית.

השחקן הצעיר נמצא כרגע במשבר עם קבוצתו הפועל ת"א ואף מחרים את האימונים של הקבוצה כשהוא דורש מהאדומים לקבל חוזה של שחקן מן המניין. נראה כי לשחקן הצעיר לא תהיה בעיה להגיע לקריית שמונה גם אם בהתחלה לקבוצת הנוער של המועדון.

בנוסף בקריית שמונה ממשיכים לבוק אופציות לחיזוק הקבוצה בינואר כשגם מועמדתו של וויאם עמאשה על הפרק, בק"ש מאמינים כי עמאשה לא ירצה להמשיך להיות במכבי חיפה עונה שלמה בלי לשחק ושלבסוף ישקול בחיוב את האופציה לחזור לקריית שמונה.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad