היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ח"כ דני דנון: "העיר קרית שמונה מהווה מעוז של ערכיות וציוניות במדינת ישראל"

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ דני דנון, התארח בסוף השבוע האחרון בכנס ראשי הערים של המועצה הציונית בישראל וההסתדרות הציונית העולמית. במהלך דבריו ציין ח"כ דנון: "העיר קרית שמונה מהווה מעוז של ערכיות וציונות במדינת ישראל ופעילותיה השונות מקדמות ערכים שמחזקים את מדינת ישראל".

כנס ראשי הערים של המועצה הציונית בישראל וההסתדרות הציונית העולמית התקיים בסוף השבוע האחרון בירושלים. הכנס התקיים השנה בנושא "העצמת יסודותיה היהודיים – ציוניים של מדינת ישראל" ובמהלכו התקיימו פאנלים ודיונים שונים כגון: "קריאת כיוון לציונות עכשווית", "מהם תכניו של חינוך יהודי – ציוני?", "מדינה יהודית ודמוקרטית – הילכו שתיהן יחדיו?" ועוד.

 

הכנס התקיים במעמד סגן יו"ר הכנסת ח"כ דני דנון, חברי כנסת נוספים, יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית מר אברהם דובדבני, ראש המחלקה לפעילות בישראל ומאבק באנטישמיות מר יעקב חגואל, יו"ר המועצה הציונית בישראל מר יגאל ביבי  וראשי רשויות מכל רחבי הארץ.

 

ח"כ דני דנון סגן יו"ר הכנסת ויו"ר וועדת העלייה, הקליטה והתפוצות ציין בדבריו: "העיר קרית שמונה מהווה מעוז של ערכיות וציונות במדינת ישראל ופעילותיה השונות מקדמות ערכים שמחזקים את מדינת ישראל. פועלה המשמעותי של העיר בנושא הציונות, מחבר את תושביה לערכים שהביאו לחזרתו של העם היהודי לארץ ישראל ולהקמתה  של מדינת ישראל. עלינו, כמדינת העם היהודי, להמשיך ולפעול למען טיפוח מוסד הציונות המודרנית, כי אין לנו ארץ אחרת".

אולי יעניין אותך

Bottom ad