היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

חמש אצבעות חשיש

בליל הסילבסטר במהלך פעילות מתוכננת של חוקרי הנוער בתחנת המשטרה בעיר, הגיעו חוקרים מצוידים בצו חיפוש חתום על ידי בימ"ש לבצע חיפוש אחר סמים בביתו של קטין המוכר מתחום הסמים. שני שוטרים נכנסו לביתו של הקטין לבצע את החיפוש וחוקר נוסף המתין בגינת הבית.

לא חלפו אלא דקות, ועם הגעת השוטרים אל הקטין הוא השליך דרך החלון חבילה. השוטר, שהיה בחצר וידע מדוע הוא שם, הושיט את ידיו וקלט את המשלוח. בתוך החבילה נתפסו חיכו 5 אצבעות חשיש למישהו שישאף אותן, ולאו דווקא שוטר. הקטין, המוכר מהתחום הפלילי, היה נתון במעצר בית עפ"י החלטת בימ"ש בגין מעורבותו באירוע פלילי אחר.

כנגד הקטין הוגש כתב אישום בבימ"ש שלום קריית שמונה ונעצר עד תום ההליכים נגדו.

 

מעשה מגונה

בתחילת החודש התקבל דיווח בתחנה על חשד לביצוע מעשה מגונה בבת שירות בידי מנהל מועדונית בעיר. בתחילה הצעירה חששה להגיש תלונה והעניין דווח לעירייה, בת השירות חשבה ששם יטפלו בעניין. בהמשך, העניין דווח למשטרה ועם איסוף הראיות נגד החשוד, תיק החקירה יובא לעיון פרקליטות מחוז הצפון להגשת כתב אישום. בימ"ש שלום נצרת שיחרר את החשוד בתנאי מעצר בית באזור המרכז וזאת עד לתום ההליכים נגדו.

 

הנוקם בעירייה

הבוקר הגיעו עובדי עיריית קריית שמונה לבניין העירייה והבחינו כי נגרם נזק לדלתות הכניסה לעירייה כאשר ניפצו את שמשות הזכוכיות של שתי דלתות הכניסה. בעוד חוקרי המשטרה מטפלים באירוע, התקבלה הודעה מלשכת הרווחה כי גם אצלם נופצו מספר חלונות במבנה. בבדיקת מצלמות האבטחה במקום זוהה חשוד המוכר למשטרה אשר אותר, נעצר ונכלא להמשך טיפול.     

אולי יעניין אותך

Bottom ad