היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

חניות חדשות במרכז הכיכרות בקריית שמונה

לפרויקט גויסו מיטב בעלי המקצוע והמומחים בתחום כדי להרים את הפרויקט המורכב ולטפל במגוון התשתיות בצורה מקיפה ויסודית, החל מיועצים, מהנדסים, אדריכלים, תאגידים, אנשי אסטרטגיה ועוד כולם במטרה אחת.

בין היעדים המרכזיים בתכנית להחייאת מרכז העיר ולהתחדשותו, שדרוג תשתיות, שיקום חזות רחובות, יצירת נגישות גבוהה למרכז, ניהול מדיניות חניה נבונה, שיפור הנגישות להולכי רגל ועוד. הדגש בפרויקט הוא מעורבות ציבורית של בעלי העסקים והפעלת המרכז על ידי מנהלת הכיכרות שתוביל את הפעילות. כחלק מהמעורבות יתקיים קורס ייחודי לניהול העסק הפרטי ובגלל העניין הזה קיים הצורך להעניק לבעלי העסקים בו את הכלים האיכותיים ביותר על מנת להצליח. עוד יזמו במנהלת בשיתוף עם מט"י צפון וקרן קיפ מתן הלוואות ללא ריבית וללא הצמדה לבעלי עסקים במתחם במטרה לסייע להם בייצוב תזרים המזומנים העסקי להשלמת הבנייה והפיכתו של המתחם למרכז סחר ממותג ושוקק חיים.

"הראשונים ליהנות מהשדרוג הם בעלי העסקים המקומיים שהכנסתם צפויה לעלות בעשרות אחוזים לנוכח התוכנית המפורטת, הכוללת טיפול בנושא התחבורה והחנייה למתחם כולו, דבר אשר היה מצוקתם של רבים מתושבי העיר.חיזוק מרכז העיר הוא המפתח והתמריץ להעצמת העיר כולה". אומר ראש העיר ניסים מלכה.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad